expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 20 grudnia 2012

Makijaż sylestrowy- propozycja nr 1

Hej , hej ! 

Z racji tego iż Sylwester zbliża się do nas wielkimi krokami postanowiłam opublikować Wam moją pierwszą sylwestrową propozycję.
Jest to makijaż raczej ekstrawagancki i dla odważnych kobiet, gdyż nie każda się odważy pokazać w kolorowych rzęsach. :)
Bez zbędnych wstępów oto makijaż :) 
Niebawem zamierzam pokazać Wam kolejny makijaż sylwestrowy- tylko jak czas pozwoli. 


UŻYTE KOSMETYKI: 

TWARZ : 
Podkład: Revlon color stay nr 180 
Puder sypki Inglot nr 15
Róż Inglot nr 72
Puder rozświetlający Vipera nr 12

OCZY:
Srebrny sypki cień Inglot nr ( tu doczytać się nie mogłam)
Szary cień- paletka sleek monaco
Fioletowo-granatowy brokat Vipera nr 122
Sztuczne rzęsy- H&M (5zł! wow!)

USTA: 
Pomadka Rimmel Kate Moss nr 102

Pozdrawiam Mika


8 komentarzy:

  1. ulala, coz za szal! :) podoba mi sie ryzyko, hihi

    Co do zdjec z Marta, byly one robione w ruinach wiezy, a fotke strzelilam od dolu, wiec wyglada jak studnia, hihi :]
    dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzęsy są świetne, i ta cena.. no no :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w fioletach. Uważam, że kolorowe rzęsy to ciekawa opcja, szczególnie na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na imprezę sylwestrową idealny makijaż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam te sztuczne rzęsy i będą właśnie pełniły główną rolę w makijażu sylwestrowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! niesamowity makijaż! bardzo podoba mi się kolorystyka i cieniowanie

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...