expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 16 grudnia 2012

NYX.- Już jest w Polsce!

Witam,
Pewnie większość z Was zna amerykańską firmę NYX- ja znam ją tylko z innych blogów i tak naprawdę nie miałam wcześniej okazji by cokolwiek  wypróbować z asortymentu tej firmy. Firma specjalizuję się w kosmetykach kolorowych- czyli coś co mnie jara najbardziej :P
Więc tym bardziej się ucieszyłam gdy parę dni temu otrzymałam zaproszenie na otwarcie pierwszego firmowego salonu w Polsce, który mieści się w C.H. Blue City w Warszawie
Oczywiście musiałam tam być! :)

Z tego miejsca chciałabym bardzo serdecznie podziękować Pani Zuzannie, która zajmuję się sprawami marketingowymi w firmie :)

Fotorelacja z tego wydarzenia: (Przepraszam za zdjęcia mój aparat już żyję własnym życiem a w pomieszczeniach nawet z lampą już sobie nie radzi :/ )

Tak wygląda cały sklep

Na zdjęciu Pani Zuzanna i Pani Kasia, które doradzały i omawiały produkty


Z racji tego , że ja na otwarcie przybyłam dość późno myślałam , że będę jedyną blogerką o tej porze...ale patrzcie kogo spotkałam ! :)  Lovely Kate i Iviernobeauty której na zdjęciu zabrakło :(

Pani Zuzanna i Lovely Kate i rozsławiona kredka Jumbo :)

Testujemy :)


Zaskoczył mnie strasznie duży wybór tuszy do rzęs- chyba nigdzie nie ma aż tylu rodzai :)




Kredki Jumbo- chyba każdy je zna- jak dla mnie produtkt typu must have :)


Uwaga wybieramy pigment :)


Już prawie wybrałam

Mineralny Puder HD, który bardzo mi się spodobał :) I jak tylko więcej gotówki będzie to pewnie go zakupię :)

NYX ma w swojej ofercie bardzo duży wybór gotowych zestawów palet itp
Kasia chwali się jaki wyczaiła super tint do ust :) Oczywiście ja byłam zachwycona kolorem , w którym wyglądała świetnie :)
Tak się testuje cienie

Pierwsze wrażenia o NYX- bardzo na + :) Duży wybór co najważniejsze zróżnicowanego asortymentu. Cieni mnóstwo pojedyńczych, w zestawach sypkich, lakiery, kredki, róże, tusze, itp wszystko w różnych formułach i kombinacjach więc każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Jedyne co mi przeszkadzało to to , że nie sposób tego wszystkiego ogarnąć na raz :) Trzeba by było spędzić tam cały dzień, ale jest łatwiej bo jest profesjonalna obsługa więc zawsze można pytać a na pewno ktoś nam doradzi :)

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym czegoś nie kupiła :)

Więc oto mam torebeczkę

A w niej



A jakże by inaczej jak kredka Jumbo Milk ( cena:19,90zł)  :) i skusiłam się na pigment nr 28 (cena: 15,90z )

Dodatkowo specjalnie dla blogerek przygotowano upominki- jeszcze raz dziękuję. 




Brązowa długaaaaaśna kredka do oczu i zestaw do makijażu Nude on Nude - w zestawie 9 cieni + 2 pomadki.

Moja mama była zachwycona tym zestawem, gdyż jest to dobra opcja "do torebki" :) Więc zastanawiam się czy kiedyś czegoś podobnego jej nie sprawię :)

Dodatkowo chciałabym Was zaprosić na Funpage NYX - tam dowiecie się wszystkiego o nowościach i promocjach :)  < KLIK>

Pozdrawiam Mika

13 komentarzy:

  1. Ja się z tej informacji baaardzo cieszę,szkoda że w Warszawie ale może kiedyś i w Krakowie będzie ;-) mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na sklep w Krakowie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę na dniach w BC, to sobie zobaczę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory odkrywam w Waszych relacjach kosmetyki, które przegapiłam ;) po nowym roku muszę pójść i ogarnąć wszystko na spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam w Malinowym świecie i zapraszam do Malinowego Klubu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego mam tak daleko do Warszawy? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie odwiedziłam salonu NYX,a kilka kosmetyków tej marki mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...