expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 18 grudnia 2012

Sesje..

Hej hej,
Jak wiecie lub  właśnie się dowiadujecie pracuje przy różnych sesjach zdjęciowych.
Tak więc ostatnio miałam okazję pracować przy dwóch sesjach z cudownym fotografem! 

Jarek Holden bo o Nim mowa to bardzo dobry fotograf, ale nie tylko ze względu na prace jakie tworzy , bo to widać ,że zdjęcia są dobre!  Ale jaką on tworzy atmosferę na sesji- to jest coś magicznego. Ma coś takiego w sobie co sprawia, że te dziewczyny chcą przed nim pozować, a nawet się rozbierać. :P I wcale nie musi ich do tego namawiać.
Mało tego nie tylko do modelek ma super podejście- mi też bardzo dobrze się z nim współpracuję.
Bardzo się cieszę, że poznałam tego Pana i z tego miejsca bardzo serdecznie mu dziękuję za możliwość współpracy z nim :)

Więc jeśli interesujecie się fotografią i chcecie nauczyć się czegoś nowego- Zapraszam na 


Teraz Wam pokażę efekty mojej pracy z tym Panem :) 







Fotograf: Jarek
Modelka: Olga
Wizaż: Ja




Fotograf: Jarek
Modelka: Klaudyna
Wizaż: Ja


Pozdrawiam Mika

5 komentarzy:

  1. zdjęcia piękne, naprawdę ;)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, pozazdrościć takiej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyszły te zdjęcia, klimatycznie. Mnie tez po świętach czeka malowanie do sesji :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...