expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sleek Curacao

Hej! 
Chciałam Wam przygotować kolejną propozycję sylwestrową ale niestety jestem chora i nie byłam wstanie tego zrobić. 
Za to przygotowałam jakiś czas temu swatch'e paletki Sleek Curacao- kupiłam ją na początku grudnia :) Zimą takie kolory. Dziwne? Dla mnie to standard gdyż kolorowy makijaż towarzyszy mi każdego dnia :)

Może ta paletka kogoś zainspiruje na karnawał :)

Zanim przystąpię do sedna chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze w nowym roku by obfitował tylko w dobre doświadczenia, spełnienia marzeń, realizacji życiowych planów bez przeszkód i dużo zdrowia.
Szczęśliwego Nowego Roku! Udanej zabawy dzisiejszej nocy ! 

Sleek Curacao jak sama nazwa wskazuje jest to żywa i kolorowa paleta barw. Kojarzy się z typowo letnimi klimatami, słońce plaża i drinki z palemką . Zestawienie kolorystyczne cieni mi kojarzy się z jakimś rajskim ptakiem :)

Sleek jak sleek pomieszane trochę matów i trochę perły. Nie będę pisać recenzji tych paletek. Gdyż ja je uwielbiam i choć mają kilka wad takich jak niektóre kolory się utleniają albo to , że drażni mnie iż wiele z kolorów powtarza się w paletach to mimo wszystko za tą cenę ta jakość mi zdecydowanie wystarczy :)

Klasyczne opakowanie

kolory dostępne w palecie

Swatch'e


Szybki makijaż wykonany tą paletką.




8 komentarzy:

  1. Ładnie, delikatnie.. z takimi kolorami trzeba uważać ;) jeśli się nie chce wyglądać jak rodem wyjętym z lat 80tych ;) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ma kolory ta paletka, wszystkie są matowe?

    Makijaż fajny, kojarzy mi się z morzem, plażą...ogólnie lato ;)

    mogłaś troszeczkę bardziej wytuszować rzęsy, ale to drobny szczegół, makijaż bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak widać na swatchach nie wszystkei są matowe wiekszość to perły. co do rzęs owszem ale to makijaz na szybko przed praca wiec w pracy torszke je poprawilam :P

      Usuń
  3. Mocne te kolory. Zupełnie nie w moim stylu, dlatego nie skuszę się na tę paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no nie wytrzymam już :) Ja też muszę zakupić jakąś paletkę sleeka:) ONa mnie prześladuje!!!:) Meeega kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Slizczne barwy, marza mi sie takie na lato...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tą paletę. zawiódł mnie żółty i czerwony. Reszta jest super.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...