expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 13 grudnia 2012

Świąteczny Piernik

Hej! 
Jak ktoś śledzi mojego fb (jeśli nie to zapraszam klik) to wie , że dziś rano zapowiedziałam dla Was makijaż Świąteczny. 
Wszędzie na blogach aż huczy o make-up'ach sylwestrowych- ja o sylwestrze jeszcze nie myślę może dlatego , że jeszcze nie mam żadnych planów- jak ktoś chce może mnie przygarnąć :) Oczywiście wezmę ze sobą wódkę :) 

Dobrze wracając do tematu :)
Makijaż inspirowany piernikiem- tak jakoś mi się kojarzy ze świętami :) Typowo brązowy więc myślę , że idealny w swej prostocie gdyż pasować będzie do każdego stroju i urody :) 
Do tego burgundowa pomadka- ulubiona tej zimy :) 

Zresztą co ja będę pisać :) Patrzcie sami :) 







Zapraszam jeszcze raz na Fb Like me! :)

UŻYTE KOSMETYKI: 

TWARZ:
Podkład- Rimmel wake me up nr 200 soft beige
Puder- sypki Inglot nr 15
Korektor- Inglot lw1
Bronzer- Vipera nr 702
Róż- Catrice nr 050 apricot smoothie

OCZY:
Paleta 180 cieni beauties factory-brązowe cienie
Inglot nr 102- złoty cień 
Tusz do rzęs- golden rose
Sztuczne rzęsy- bez nazwy

USTA:
konturówka - sensique nr 120
pomadka- wild rose- paleta 8 pomadek Studio Gerr



5 komentarzy:

  1. ładny makijaż a ja dziś z mamą robiłam pierniczki :P

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierniczków nie lubię, ale takie na oku są super! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo do Ciebie pasują takie kolorki, piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...