expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Ulubieńcy Listopada

Witam,
Dziś u mnie śnieg pada- jestem w szoku choć zdaję sobie sprawę , że jakby nie patrzeć mamy już grudzień i śnieg to norma...Aczkolwiek chicho łudziłam się , że cała zimę przechodzę w cienkim płaszczyku i nie będę musiała wyciągać kurtki zimowej. No cóż , jednak będzie to nieuniknione :/

Śnieg natchnął mnie do zrobienia ulubieńców listopada- pierwszy raz robię tego typu notkę- osobiście bardzo lubię czytać je na innych blogach, więc stwierdziłam , że też zrobię coś takiego.

Uwaga: Bardzo przepraszam za zdjęcia- kompletny brak ostrości ale bateria na wyczerpaniu i tak latałam po całym mieszkaniu co chwilę zamieniając jakieś baterie.



Oto moi ulubieńcy - pewnie niektórych zdziwi, że brak tu podkładu ale ja w listopadzie używałam kilku róznych podkładów w zależności od okazji więc ulubionego nie posiadam na ten miesiąc :P








Jeśli chodzi o pudry to moimi ulubieńcami są
  • Puder brązujący ożywiający cerę Vipera nr 702 - miałam do niego wątpliwości gdyż jest różowawy ale świetnie się sprawdza jako róż :) I faktycznie ożywia cerę :) 
  • Puder sypki rozświetlający Vipera nr 12- Używam go w strategiczne miejsca (kości policzkowe, broda itp) jako rozświetlacza - super się sprawdza w tej roli gdyż jest subtelny a dzięki temu , że jest sypki mogę łatwo kontrolować efekt jaki chcę uzyskać :)

Dalej mamy cienie i róż , który już od kilku miesięcy jest w użyciu :)
  • Róż Catrice- chyba najpopularniejszy kolor (050- apricot smoothie) Do mojego typu urody najlepiej sprawdzają się takie odcienie, dodatkowo ten róż super współgra z pudrem brązującym wymienionym wyżej :)
  • Cienie- Listopad zdecydowanie należał do fioletów- najczęściej używałam tych 3 cieni, a są to : Miyo-nr 11 Angels ; Vipera nr 815 i jakiś stary bez firmowy cień. 
Swatch'e







Pomadki- te dwie zdecydowanie królowały na moich ustach :)
  • Pomadka Rimmel z serii Kate Moss nr 102- jest to różowa matowa pomadka. Nie spodziewałam się , że tak ją pokocham :) Po pierwsze bałam się koloru gdyż jest to róż a mam rude kłaki i myślałam , że będzie się gryzło , ale nie- ponieważ ten róż to chłodny odcień i bardzo delikatny :) Druga sprawa jako , że jest to pomadka matowa bałam się o to , że będzie wysuszać usta- nic z tych rzeczy :) Nie wysusza i jest super trwała :)
  • Pomadka z Golden Rose nr 109 seria 2000- Bardzo lubię używam jej już bardzo długo i jest niezastąpiona jako typowa cielista dzienna pomadka :) 

Z lewej rimmel nr 102; z prawej gr 109





  •  Odżywka Eveline 8 w1- zaczęłam kuracje i jak na razie jestem zadowolona - zobaczymy co dalej gdyż czytałam różne opinie :)
  • Tusz Golden Rose- Już kiedyś Wam o nim pisałam Tu- przekonałam się do niego :)
  • Ołowek do brwi Inglot nr 502 - niezastąpiony produkt kilku miesięcy nie wyobrażam sobie bez niego życia super podkreśla brwi - nie za twardy nie za miękki- idealny :) 


 Akcesoria bez których w żadnym miesiącu nie mogę się obejść
  • Pędzel Maestro flat top do podkładu- uwielbiam i używam go ciodziennie :) super miękki i świetnie nakłada i wygładza podkład na twarzy :)
  • Grzebyk do rzęs Inglot- Jak na razie najlepszy jakiego uzywałam dzięki metalowym ząbkom które są gęste łatwo rozczesać rzęsy :)

To by bylo na tyle jeśli chodzi o o ulubieńców :) 

Pozostawiam Wam w moich dzisiejszych klimatach :) 

   

11 komentarzy:

  1. szminka rimmel, bardzo fajna, podbija blogi:)

    rob zdjecia w dziennym swietle na bialym tle np kartce z bloku, ustaw balans bieli w aparacie, beda lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga wszystko to robię i ustawiam tylko tak jak pisałam, baterie już na wyczerpaniu były i dlatego :)

      Usuń
  2. puder z vipery ma dla mnie za dużo brokatu, a szminka kate również trafiła do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cienie mają bardzo sympatyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka Eveline była bardzo długo moim ulubieńcem ;D teraz też jest tylko w innej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że pomadka GR to Celia :P I już miałam krzyczeć, że mamy jedną, wspólną rzecz w ulubieńcach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię ten bronzer Vipery:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywka z Eveline to mój hit, dzięki niej moje paznokcie zostały uratowane

    OdpowiedzUsuń
  8. z Twoich ulubieńców znam tylko grzebyk Inglotowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka Rimmel to również mój ostatni ulubieniec :)

    `W sercu` również u mnie gościło często na playliście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też się zdziwiłam, że ta matowa pomadka z Rimmela nie wysusza ust i nie podkreśla tak skórek:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...