expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 14 grudnia 2012

Uwaga: Wpis dla osób pełnoletnich! - trochę prywaty

Cześć! 

Lubię zimę i nie wyobrażam sobie Świąt bez śniegu , ale zdecydowanie nie lubię dzisiejszego dnia. zimno mi strasznie i rozgrzać się nie mogę - 4 herbatę piję i nic. Do tego wszystkiego przed świąteczny stres daje mi o sobie znak...

Dlatego na poprawę humoru (sobie) i Wam :P 
Postanowiłam dodać tą notkę.

4 grudnia byłam na pokazie BadBoys- jest to grupa chippendales :) Pokaz odbył się w Multikinie na Targówku i w Złotych Tarasach. Z tego co się orientuję jedyna tak profesjonalna w Polsce, przynajmniej w Warszawie. :) Takiego Pana można sobie wynająć na wieczór panieński albo na inna okazję :) Odsyłam do funpage'a na facebooku
Nie była to moja pierwsza obecność na tego typu pokazie- bardzo często występują na imprezach w klubach- jak mam czas i ochotę to idę na taki pokaz co by się troszkę zrelaksować i w taka pogodę rozgrzać bo nie wiem jak Wy dziewczyny ale na mnie nic lepiej nie działa jak półnagie wyrzeźbione męskie ciałko wrrr :P
Oczywiście tak występ traktuję z wielkim przymrużeniem oka i po prostu dobrze się bawię :)

A teraz zdjęcia :D 





strój policjanta- lubicie? :P







chciałybyście takie mikołaja pod choinką? :P






Tak to wyglądało w Atrium Targówek :) 

A teraz jak to wygląda w klubie gdy do tego jest wieczór panieński.

PS: Na zdjęciach ten sam Pan- tak wyszło akurat , że na tych pokazach co byłam on głownie występował ale uwaga jakby ktoś miał wątpliwości - nie , nie śledzę go i nie jestem żadną grupiees :P

Tym razem bardziej na romantico :)


haha szalony


Nie wiem jak Wy ale ja lubię czasem poszaleć.... no cóż chociaż popaczeć mogę A co! :P

Mam nadzieję , że zrobiło Wam się trochę cieplej :) 

Pozdrawiam Mika

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No cóż nie każdy lubi :P Trzeba podejśc do tego z bardzo dużym dystansem :)

      Usuń
  2. Ja nigdy nie byłam na takim show:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale majtek moglby nie zdejmowac ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. kuzyn mojego męża kiedyś "tańczył" w tej grupie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam bym poszła bardzo chętnie ;-) czasami trzeba się rozerwać a do tego mieć dystans,dla mnie zabawa musiała być przednia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdź w słowniku znaczenie słowa "bynajmniej". To nie to samo co "przynajmniej";P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upsss faktycznie mój błąd już poprawiam :P

      Usuń
  7. Hahaha, musiało być na prawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko! To oni ściągają majciochy na takich pokazach?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągają! Ale spokojnie nie pokazują miejsc intymnych tylko pośladki :P

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...