expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 22 grudnia 2012

Włosy

Witam!
Jak przygotowania do Świąt? Ja już chyba nie wiem jak się nazywam :) Ale za to zdałam sobie dzisiaj sprawę , że nigdy tu nie pisałam o moich włosach.
Więc dziś postanowiłam coś o nich wspomnieć.
Jeśli chodzi o moją pielęgnację włosów- jest ona bardzo uboga i ogranicza się do użycia tylko kilku kosmetyków. A mianowicie szamponu do włosów , odżywki i jedwabiu w płynie. Nie bawię się w żadne olejowanie itp. choć czasami nałożę na nie jakąś maskę. 
Wiem, że powinnam bardziej o nie dbać i pracuję nad tym :) Może z nowym rokiem bardziej się na nich skupię :) 

Z racji tego , że Święta już niedługo dziś byłam u fryzjera gdyż moje odrosty jakie uchodowałam to jakiś żal :P
Mam nowy kolor włosów, ale nadal w pochodnych rudego :P A dokładniej czerwone :P

Tak wygląda z bliska mój nowy kolor :)




 Oprócz czerwonego na czubku głowy pod spodem zachciało mi się jakiegoś innego kontrastowego koloru- ciemnego fioletu.  Tak wiem być może takie farbowanie już nie do końca jest modne, ale ja chciałam czegoś innego niż tylko jeden kolor :) Włosy z takim efektem wydają się gęstsze i grubsze- przynajmniej ja mam takie odczucia :)







Kiedyś miałam mocno wycieniowane włosy stąd tak dziwnie to wygląda, ale gdy włosy są w "ruchu" nie rzuca się to aż tak bardzo. Niestety muszę poczekać aż odrosną do równej długości.

Obecne moje włosy bardzo mi się podobają i już myślę co szalonego zrobić następnym razem :) 

Pozdrawiam Mika

11 komentarzy:

  1. O nowy kolorek - wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobnie zrobione prawie rok temu - tylko mniej fioletu i za pierwszym razem wyszedł o wiele jaśniejszy, za drugim razem prawie czarny. Przy mocno cieniowanych wyglądało trochę jak ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ale ja wcyhodze z cieniowania wlosow :)

      Usuń
  3. kicz kicz kicz. Tandetnie to wygląda i zdecydowanie uroku Ci nie dodaje. Włosy ala borsuk:P
    Naprawdę o wiele lepiej będzie jesli całość przefarbujesz na czerwono lub ten fiolet. Choć ja bym radziła ciemną czekoladę żeby bardziej do cery pasowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha borsuki to przeciez fajen zwierzatka :) Swoja droga moja droga czekolade na glowie juz keidys mialam i fatalnie sie w tym kolorze czulam :P

      Usuń
    2. super, ekstra, orginalnie!!!! kicz jest super!!! :)

      Usuń
  4. ooo fajnie! ja chcę zrobić sobie ombre, ale najpierw zapuszczam. polecisz jakiegoś fryzjera z Wawy??

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nazywa sie ta fryzura z 2 kolorami .

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...