expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Beauty forum

Hej ! 

Właśnie dokonałam zakupu biletu na targi kosmetyczne w Warszawie, które odbędą się 9-10.03.2013r :) 
W zeszłym roku byłam zadowolona szczególnie z zakupu tańszych pędzli Maestro ... sesese :P Ciekawa jestem jacy wystawcy będą w tym roku :) 
Oprócz zakupu kosmetyków, mozna udać się na odpłatne wykłady- szczegóły na stronie. 




 
Jeśli ktoś z Was jest ciekawy mojej opinii  zeszłorocznych targach- pisałam TU 


Kto z Was się wybiera? Ja będę 9 Marca czyli w sobotę :) Może kogoś z blogsfery spotkam co? :)

8 komentarzy:

  1. jacy tacy krakowiacy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze wybrałabym się...właśnie zaczynam intensywne przemyślanie wszystkich za i przeciw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie maco się zastanawiac tylko ... przychodzic ! Na targach trafiaja sie ciekawe oferty :)

      Usuń
    2. do kiedy można kupować te bilety i gdzie - nie mogę znaleźć jak zwykle? bo nikt z mojej okolicy nie chce ze mną jechać, a nie chcę sama się tam "szwendać" ;)

      Usuń
    3. Przedsprzedaż jest do 10.02 i tylko na stronie- liczy sie termin wplaty na konto- Na stronei wchodzimy w TARGI-> wybieramy termin targow- 09-10.03- i tam jest link do przedsprzedazy i wszystko jest opisane.

      Jesli chcesz mzoesz je kupic rowneiz w kasie w dniu targow :)

      Usuń
  3. Jaa się wybieram:) Tylko zastanawiam się jeszcze czy w sobotę czy niedzielę:P

    OdpowiedzUsuń
  4. ej Sylwia Ty mi powiedz, a nie mogę kupić biletu przed wejściem na halę jeśli nie chcę iśc na wykłady? Bo ja już teraz sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...