expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 11 stycznia 2013

Bubel (korektor)

Hej!
Mój aparat jest na wykończeniu więc by zrobić w miarę dobre zdjęcia przy takim świetle jakie mamy o tej porze roku to zajmuję mi to sporo czasu. Dlatego notki na blogu tak rzadko się ostatnio pojawiają za co z góry Was przepraszam.

A teraz do rzeczy. :) 

Jakiś czas temu skończył mi się mój ulubiony korektor pod oczy o , którym pisałam TU . Więc musiałam zaopatrzyć się w coś innego, z racji tego iż nie chciałam na tamtą chwilę wydawać dużo pieniędzy trafiło na rozświetlający korektor pod oczy z Vipery.






Produkt: Korektor pod oczy nr 4 - Vipera

 Cena: Ok 11zł/ 4g

Opis Producenta: rozświetlając skórę i odbijając promienie świetlne optycznie zmniejsza cienie      i obrzęki pomagając uzyskać młodszą, wypoczętą skórę wokół oczu i ust. Rozjaśnia sińce pod oczami, tuszuje drobne zmarszczki oraz spłyca bruzdy w okolicach ust. 

Konsystencja: klasyczna kremowa- jak dla mnie za tłusta


Wydajność: Zdecydowanie nie wydajny, skończył się po ok 3 tyg codziennego stosowania. Gdzie inne korektory kończyły się w granicach od 3-5 miesięcy!

Opakowanie: Klasyczna "próbówka" z gąbeczką. Aplikator jest ok zdecydowanie wolę kosmetyki w takiej formie. Ale pojemnik wykonany z marnego plastiku, który przy częstym stosowaniu po prostu się połamał. Zaznaczę , że nie znęcałam się nad tym opakowaniem w żaden sposób.

Moje odczucia
Hmmm i tu zaczyna się problem bo tak naprawdę nie wiem od czego zacząć. Kolor mi odpowiada jest on żółty ale z różowymi tonami.Moje cienie pod oczami dość dobrze maskował.Tak samo same rozświetlenie mi odpowiadało. Z tym zadaniem sobie nawet poradził. Na tym koniec dobrych rzeczy. Co do konsystencji- jak dla mnie za tłusta, korektor zostawia tłusty film na skórze przez co nie czułam się komfortowo. wiadomo , że jest to korektor pod czy i nie może być suchy ale ten był dla mnie za tłusty przez co wchodził w zmarszczki pod oczami.Przez swoją konsystencję czasem tworzył grudki przy aplikacji.

Plusy
  • Cena
  • Dostępność
  • Nawet nieźle zakrywa cienie pod oczami.
Minusy
  • Konsystencja
  • Opakowanie
  • Wydajność
  •  Jakość




Ogólna ocena 2/5

Za taką cenę nie spodziewałam się cudów , ale znam lepsze produkty w tym samym przedziale cenowym. Ten korektor nie podbił mojego serca i uważam , że więcej go nie kupię.

6 komentarzy:

  1. ja miałam zielony z tej serii i też się nie spisał pod żadnym względem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal szukam dobrego korektora pod oczy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo rzadko używam korektora, ale większość tych produktów zbiera mi się w załamaniach i waży.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zakupiłam niedawno korektor z vipery i też nie jestem zachwycona :/


    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten korektor zupełna porażka

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że trafiłam na twoją recenzję, chciałam go kupić, ale już z pewnością nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...