expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 29 stycznia 2013

Dzienny granatowy.

Witam Serdecznie! 

Z racji tego iż jestem chora ( zapalenie zatok) moje siły nie pozwalają mi na kreatywne makijaże itp. 
Więc dziś mam dla Was makijaż dzienny z granatowym akcentem :) 

Niby make-up dzienny, ale dzięki temu , że cieniowanie nie jest klasyczne, ten makijaż wydaję się czymś " innym" niż pospolitym banałem :)

PS: przepraszam za moje załzawione oczy ale ciągłe smarkanie im nie pomaga niestety :/




UŻYTE KOSMETYKI:

TWARZ:
Podkład - Revlon color stay 180
Korektor- Inglot LW1
Puder- Vipera nr 11
Róż- Inglot nr 84

OCZY:
Biały cień- Inglot nr 373
Szary cień - Inglot nr 387
Granatowy cień- paletka Sleek Chaos
Chabrowa kredka do oczu- Vipera nr 255 Lagoon
Biała kredka do oczu- Essence
Tusz -Golden Rose Perfect Lashes

USTA:
Błyszczyk- Inglot Sleeks Cream nr 89


PS2. Przypominam o ROZDANIU- niedługo koniec..więc zgłaszać się...! :P

11 komentarzy:

  1. śliczny makijaż :)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba! a ja takie beztalencie co do malowania że aż szkoda gadać :D



    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej szybko!!

    Makijaż pomimo załzawionych oczów całkiem uroczy ;)

    Dla mnie każdy delikatny niebieski makijaż jest uroczy

    Ten ładnie wygląda w połączeniu z kolorem twoich oczu, bardzo uwydatnia ich kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. O bardzo mi się podoba :)ja też jakiś czas temu chorowałam i też nie mogłam się pokazać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieskie kolory bywają dość ryzykowne, ale ten Twój makijaż wyszedł całkiem ładnie i subtelnie :) Zmieniłabym jedynie tusz do rzęs, bo ten mam wrażenie, że tworzy grudki (?). Wracaj do zdrowia :)

    A tak z innej beczki... ;)
    Zostałaś otagowana ;) Zapraszam i pozdrawiam :)
    http://kameabloguje.blogspot.com/2013/01/otagowana-wszechstronnie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż, ja się w takich kolorach nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  7. co tam oko, brwi wyjątkowo ładne, coś robiłaś z nimi? przyznaj się! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe udało mi sie tego dnia jakoś wyjątkowo ładnei je podkreślić :) A robiłam tyle z nimi co zawsze :P

      Usuń
  8. Bardzo lubię makijaż w odcieniach niebieskich a ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...