expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Fiolet i zieleń

Hej ho!

Dziś mam dla Was makijaż w odcieniach fioletu i zieleni. Tęskno mi za wiosną...eh... a tu jeszcze tyle czasu , dlatego chociaż na powiekach troszkę wiosny mam :) Co prawda na typowo wiosenny make-up ten jest za ciężki, ale cóż. Trzeba sobie jakoś radzić co by osłodzić te zimowe dni :)

Moje rzęsy są ostatnio w opłakanym stanie już olejek rycynowe nawet im nei pomaga- macie jakieś propozycje co by im pomogło? 




UŻYTE KOSMETYKI: 

TWARZ: 

Podkład- Revlon color stay / cera tłusta i mieszana nr 180 
Korektor- Eseense Stay Natural nr 04 soft honey
Puder- Sypki Inglot nr 15
Róż - Catrice nr 050 Apricot Smoothie

OCZY: 

Beżowy cień- Miyo nr 05 Gold Dust
Wrzosowy cień- Miyo nr 11 Angel
Śliwkowy cień - Inglot nr 446
Zielony cień- paletka Sleek Chaos
Czarna kredka- Vipera
Tusz do rzęs- Essence Get Big Lashes

USTA: 

Pomadka- Golden Rose 2000 nr 109
Błyszczyk Esprit

Pozdrawiam Mika

13 komentarzy:

  1. Też tęskno mi za wiosną! Kolorki w makijażu bardzo wiosenne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu całej twarzy wygląda olśniewająco ;D bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne oczko :) a na rzęsy być może pomógłby urlop od tuszu (wiem, wiem to niemożliwe :)) i może jakaś dobra odżywka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna gra kolorów :) masz ombre??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kochana to nie ombre. Mam pofarbowany dół wlosów o których pisałam tu http://mika-lifestyle.blogspot.com/2012/12/wosy.html

      Usuń
  5. super kolorowo :) też chcę już wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wycieniowałaś te kolorki, bardzo mi się podoba jak łączą się ze sobą! widać sprawną rączkę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ten wrzosowy cień super prezentuje się z zielenią na górnej powiece, strzelę sobie taki makijaż na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze kolorki aż chce się wiosny. Mi na rzęsy pomógł krem regenerujący na noc L'biotica.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię wiosny! Kolorki jak i wykonanie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę kolorki wiosenne:) co do rzęs, może spróbuj odżywek? Dziewczyny na pewno polecają coś np. na wizażu.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...