expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 23 stycznia 2013

Lakier Astor - Fashion Studio 008- Mint Candy

Hej ! 

Mówiłam Wam , że uwielbiam zielenie? zwłaszcza te szmaragdowe? Jeśli nie to napiszę to tu- uwielbiam je i kocham miłością bezgraniczną. 

W związku z tą miłością przybywam dzisiaj do Was z lakierem właśnie w takim odcieniu :)

Przyjrzymy się dokładniej lakierowi ASTOR FASHION STUDIO- 008 MINT CANDY





Lakier ma pojemność 6 ml. Wyprodukowany został w Hiszpanii / Spain , niestety nigdzie nie mogę doczytać się daty ważności produktu.
Cena ok. 15 zł 

Jak widać jest to szmaragdowa zieleń przynajmniej w moim odczuciu nijak mi się nie kojarzy z nazwą lakieru- mint candy. Miętowe cukierki dla mnie są troszkę bardziej niebieskie i przezroczyste, ale to tylko moje skojarzenia. :) Nie jest to matowy produkt, lecz z delikatnym miałkim brokatem, nawet to nei brokat tylko taki shimmer :) Na paznokci widoczny tylko przy zbliżeniu :)

Co do samego lakieru: 
Dobrze się rozprowadza i ma niezłe krycie. Nie barwi płytki paznokcia , co bardzo często zdarza się przy takich odcieniach lakierów. 

Jeśli chodzi o trwałość, na moim paznokciach wytrzymał 2 dni, ale jak zapewne wiecie moje paznokcie nie są wstanie utrzymać lakieru dłużej niż 3 dni. Więc jakby nie patrzeć to dobry wynik. :D

Ja z tym lakierem się polubiłam i tej zimy bardzo często go noszę :)





Lakier ma jeszcze jedną dodatkową zaletę :) Z racji tego, że jest koloru zielonego na moje różowe dłonie działa bardzo dobrze gdyż przy nim wydają się bardziej żółte czyli w tonacji beżowej :) 

Pozdrwiam Mika





3 komentarze:

  1. Śliczny on jest ;) też go bardzo lubię, jak wszystkie swoje szmaragdowe cuda ;))

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...