expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 30 stycznia 2013

Nietypowe kosmetyki

UWAGA: Wpis przeznaczony raczej dla osób dorosłych, gdyż według niektórych może zawierać treści wulgarne itp 
Wszystkie zdjęcia pochodzą z www.google.com

Hej! 
Dziś wpis raczej z tych lżejszych :) 

Buszując w sieci natknęłam się na dość nietypowe kosmetyki i tutaj chciałabym Wam je pokazać, proszę traktować ten post z przymrużeniem oka :)

Zacznę od czegoś co wszyscy już znamy :)

A mianowicie papierowe rzęsy i ...






Naklejane cienie do powiek , tatuaże na usta.





Dla mnie to dziwne produkty, o ile tatuaże na usta są fajną alternatywą np. na imprezę to w ogóle nie rozumiem fenomenu naklejanych cieni do powiek. Przecież każda z nas ma inny kształt oka itp. - naprawdę mimo iż ktoś nie umie się malować, będzie lepiej wyglądał w zwykłej kresce czy też samym tuszu do rzęs aniżeli źle dopasowanej naklejce na powiekach. Dodatkowo te produkty są drogie i moim zdaniem zupełnie nie praktyczne. :) 

Teraz coś z innej beczki: 

Perfumy 

Oh! tutaj mamy duży wybór ...hmmm... zapachów? :) Jest niezliczona mnogość dość dziwacznych pachnideł np. perfumy o zapachu spermy, kobiecej waginy, bekonu czy też ...domu pogrzebowego. O.o

Wybrałam kilka nietypowych zapachów dla Was :) 
perfumy o zapachu taśmy klejącej




 
perfumy o zapachu pieniędzy




Dla wyluzowanych :) perfumy o zapachu marichuany

perfumy o zapachu sera pleśniowego


Najlepsza perełka! Perfumy o zapachu ludzkich odchodów

Coś dla naszych pupili! Perfumy dla psów i kotów! 


Perfumy w tabletkach, które mają zmieniać zapach naszego potu.



 Dodatkowo w tematyce perfumeryjnej- polityczny akcent :) dezodorant o "pięknej" nazwie....



Czas na pomadki do ust :) 

Znamy te smakowe np. o smaku owoców np. truskawek ale czy znamy takie msakowite pomadki jak np. bekonowa, serowa , albo...

o smaku cheetos'ów

smak korniszonów 

Sama nie wiem czy chciałabym czuć cały dzień na ustach taki smak?! A Wy? :P

Pomadki do ust to nie tylko smaki , ale i kształty.

Mamy urocze kociaki



I równie urocze ... peniski? :P Swoją drogą ciekawa jestem reakcji ludzi gdybym wyjęła taka szminkę np. w autobusie i zaczęła się nią malować Haha Zapewne mina starszych ludzi bezcenna  :D


 Jeśli chodzi o kosmetyki. tych dziwacznych wcale nie brakuję :P

Są takie, które u nas w Polsce samą nazwą nas szokują ...


 Ale i takie, które mają nietypowe zastosowanie....

Tutaj mamy do czynienia  z preparatem, który ma za zadanie neutralizować zapach naszego kału. Został wymyślony przez Japończyków i podobno 4 dni stosowania tego specyfiku sprawią, że nasza kupa stanie się bezzapachowa. Nasuwa się pytanie- Po co?- Hmmm myślę , że znalazłoby się parę za i przeciw, ale nie będę tutaj wnikać bardziej w ten wątek.

 Swego czasu była moda na depilację miejsc intymnych...Może teraz czas na farbowanie naszego intymnego owłosienia? Powyżej farby do włosów specjalnie na te miejsca :)

Żel do włosów ze smarkami goryla- nie skomentuję i nie wypowiem się O.o

Krem, który ma rozjaśnić nasze sutki zapewniając im różowy koloryt przez co mają wyglądać na zdrowsze i ładniejsze- Cóż jeśli ktoś ma na tym punkcie kompleks... Niech sobie stosuję ten preparat. Pozwolicie, że ja jednak stanę z boku w tej sprawie :P

 

Żeby nie było , że tylko same obrzydliwe kosmetyki pokazuję...Mamy tutaj do czynienia z dość zabawną formą lakieru do paznokci :) Chętnie sama bym przygarnęła takie buteleczki :) Myślę , że wyglądałyby fajnie postawione u mnie na półce :) Taki rządek kolorowych zgrabnych tyłków :)

To na tyle jeśli chodzi o kosmetyczne dziwactwa z sieci :) Mam nadzieje, że troszkę Was rozweseliłam tą lekturą :)
Miłego wieczoru życzę. xo xo


Pozdrawiam Mika

28 komentarzy:

  1. Pomadki peniski i żel do włosów ze smarkami goryla mnie rozwaliły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. te pomadki w kształcie penisa widziałam na kwejku, ha ha, nie chciałabym się taką malować ;p
    perfumy o zapachu ludzkich odchodów, no nie, coś strasznego, słyszałam też, że są o zapachu spermy...Boże
    ale tatuaże na usta akurat fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wyobraz sobie rakcje facetow gdybys taka pomadka sie zaczela przy nich malować :D

      Co do perfum też pisałam o tej spermie :)

      Usuń
  3. Kilka lat temu chodziłam na"solarkę" do której prowadziło wejście przez sex shop,stały tam własnie takie pomadki-penisy,powiem szczerze,że miałam zamiar kupić,ale....no własnie chyba się wstydziłam:)hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie? Może nadal je sprzedają? Ja bym kupiła :)

      Usuń
  4. czego to teraz ludzie nie wymyślą :) tak jak krem wybielający pod paszki i w okolice pupci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko było by mi wybrać najdziwaczniejszą rzecz - choć perfumy a zapachu kału chyba w tym wszystkim przodują :P

    OdpowiedzUsuń
  6. O fuuuu :) "Żel do włosów ze smarkami goryla" masakra czego to oni nie wymyślą,ale te szminki w kształcie penisa hahaha ja taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No super! Ja miałam wizję jak publicznie sobie poprawiam usta taką szminką hahaha Choć za szminkami nie przepadam to bardzo bym chciałam zobaczyć miny innych :)

      Usuń
  7. hahah czego to nie wymyślą...
    a takie lakiery do paznokci to ja też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i zabawny post :D też jestem ciekawa reakcji ludzi na te pomadki hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiałam się na amen..
    Aż Twój post mężowi czytałam i zdjęcia mu pokazałam a on się tylko za głowę łapał..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że humor poprawiłam :)
      Pozdrów męża :)

      Usuń
  10. Post genialny :) Te pomadki w kształcie kota i peniska świetne :) i te lakiery, to bym z chęcią w sumie przygarnęła, może pomadki nie do stosowania a bardziej jako 'eskponat' hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, o większości z tych rzeczy nie miałam nawet pojęcia :D większości z tych rzeczy nie chciałabym wypróbować :D ale lakiery są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja też nei iwdziałam że takei "cudenka" sa dostepne :)

      Usuń
  12. haha, dobre:) niektóre zupełnie absurdalne, ale tyłki faktycznie do postawienia na półeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czego jeszcze nie wymyślą... jedyne na co bym się zdecydowała to tatuaże na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubawiłam się!;) Kocia pomadka jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  15. te zapachy to chyba dla feteszystów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie ty to wszystko wynalazłas?

    OdpowiedzUsuń
  17. Naklejane cienie do oczu zdecydowanie mnie intrygują :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...