expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Nowości LO'ccitane

Hej ho!

Jak tam u Was? Mnie jakaś chandra ostatnimi czasy dopada i do tego wszystkiego mam strasznego lenia. Mam już dość zimy i tęskno mi za słońcem.

Dziś przybywam do Was z nowościami firmy LO'ccitane!
Marka wprowadziła nową linię kosmetyków a mianowicie Miód i Masło Shea.

A oto co wchodzi w jej skład.


Żel do mycia z miodem i masłem shea

Krem do rąk z miodem i masłem shea

Balsam do ust z miodem i masłem shea

krem do ciała z miodem i masłem shea

Jeszcze nie miałam okazji ich macać i wąchać ale sama grafika tych produktów do mnie trafia. Mówiłam Wam , że lubię misie? :P Jakoś tak kojarzy mi się od razu z Kubusiem Puchatkiem, którego uwielbiam :)

Przy okazji przypominam o moim rozdaniu

5 komentarzy:

  1. Miód i masło - może być fajna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam już pozytywna opinię na temat tych produktów. No w kazdym razie miód i masło przywodza na myśl raj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superprodukty- na prawde dzialaja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna firma tylko ma nieco drogie kosmetyki ;/

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...