expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Plan na dziś - Relax!

Witam Serdecznie,

Poprzedni tydzień był bardzo dla mnie ciężki, dużo obowiązków stresów i emocji. Dlatego dziś stawiam na relaks w czystej formie :) 

Nie wiem jak Was, ale nic mnie tak nie relaksuje jak kąpiel z pianką- gorąca woda, która rozluźnia mięśnie i zapach płynu do kąpieli, który działa kojąco na zmysły. Po ciężkim dniu jest to dla mnie idealny ratunek! W życiu nie zamienię wanny na prysznic !






Dodatkowo po takiej kąpieli uwielbiam zająć się swoimi paznokciami. Robię manicure i pedicure. Ta czynność jakoś mnie uspakaja- sama nie wiem czemu :)



A na koniec , po wszystkich upiększających i odprężających mnie zabiegach ...Czas na kieliszek wina i dobrą książkę....


Oto mój sposób na pełny relaks! :D

A jakie są Wasze sposoby na osiągnięcie wewnętrznego spokoju? Chętnie przeczytam, może się czymś zainspiruję :) 

Pozdrawiam Mika


7 komentarzy:

  1. jak Ci się podoba ta książka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczęłam ją czytać , więc po jednym rozdziale nie powiem ncizego ciekawego.

      Usuń
  2. jak wino to tylko VARNA białe :) a ksiązke mam taką samą ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...