expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 5 stycznia 2013

Prywatne podsumowanie

Witam, 
Dziś przybywam do Was z czymś w formie tagu , który widziałam u tylkokasia, bardzo mi się spodobało takie zestawienie, więc postanowiłam stworzyć swoje :)

Dominujące uczucie w 2012 r.?

Chęć działania

Co zrobiłaś po raz pierwszy w 2012 r.?

Malowałam przy sesji zdjęciowej

Co zrobiłaś ponownie w 2012 r. po długiej przerwie?
 
Hmmm  wróciłam do dawnych pasji.

Czego nie zrobiłaś w 2012 r.?
 
Nie wyprowadziłam się a miałam taki zamiar.
 
Słowo roku?
 
Adrenalina

Przytyłaś czy schudłaś? 
 
Przytyłam, nie dużo ale sam fakt :/

Miasto roku? 
 
Zakopane, które odkryłam na nowo :)
 
Odwiedzone miejsca? 

W tym roku miałam czas tylko na Zakopane.
 
 
Ekscesy alkoholowe?
 
Pewnie coś było , ale nie pamiętam :P

Włosy dłuższe czy krótsze?
 
Krótsze

Wydatki większe czy mniejsze?
 
Większe
 
Wizyty w szpitalu?
 
Nie i całe szczęście
 
Miłość?
 
Nie nazwałabym tego miłością raczej przelotnym romansem :P
 
Osoba, do której dzwoniłaś najczęściej?

Chyba do przyjaciółki, ale tak naprawdę do wielu osób dzwoniłam często :)

Z kim spędziłaś najpiękniejsze chwile?
 
Z przyjaciółmi
 
Z kim spędziłaś najwięcej czasu?
 
Z książką w łóżku :P
 
   Piosenka roku?
Oj nie podam konkretnej bo wiele ich było :)
 
Książka roku?
 
Pamiętniki Wampirów
 
Serial roku?
 
Jak wyżej zresztą na podstawie serii tych książek
 
Stwierdzenie roku?
 
Czas wkońcu zrobić coś dla siebie

Trzy rzeczy, z których równie dobrze mogłabyś zrezygnować?
 
Z niczego bym nie mogła zrezygnować wkońcu po coś te rzeczy nabyłam :) 

Najpiękniejsze wydarzenie?
 
Nie było tak owego przejmującego wydarzenia  

 
 
2012 jednym słowem?
 
Robiąc ten post stwierdzam, że ten rok zaliczyłam pod hasłem SZPRZECZNOŚĆ z jednej strony nuda i nic ciekawego się nie wydarzyło z drugiej strony zaczęłam coś robić w kierunku spełnienia swoich marzeń. 
   

4 komentarze:

  1. Ładne podsumowanie, ja chyba też zrobię (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag ;D życzę powodzenia w dalszym dążeniu do spełniania marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten tag myslę nawet czy nie zrobić go za rok

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczęście mnei w tym roku udało się mocno schudnąć :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...