expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 26 stycznia 2013

Step By Step- Paletka Sleek Respect

Witajcie! 

Zapewne znacie już tą paletkę, ale urzekła mnie niesamowicie i też zapragnęłam ją mieć. :) Tak więc dzięki mojemu kochanemu bratu stałam się posiadaczką Sleek Respect.

Jest to paleta jak dla mnie raczej dzienna choć na upartego i wieczorowy make-up można by nią zrobić :)

Nie będę się rozpisywała o jakości tych cieni czy też pigmentacji- bo ja po prostu je uwielbiam i tyle w temacie. Takie cuda za taaaką cenę... :) Sleek'a znam i lubię nie od dziś :) 








Dzisiaj przygotowałam dla Was szybki makijaż dzienny ,delikatnie graficzny z użyciem tej paletki.

Krok 1.
Na całą powiekę nakładamy bazę pod cienie (Kobo) następnie nakładamy  cień z paletki Respect ( cameo cream)



 Krok 2.

Od połowy powieki nakładamy cień (shalmar) rozcierając granicę tak by cień ładnie się połączył z poprzednim.


Krok 3.

Od połowy powieki tuż nad załamaniem w kierunku nosa nakładamy ( new jack pink)- będzie  to nasz delikatny akcent graficzny. :)



Krok 4.
dolną powiekę do 3/4 jej długości bardzo delikatnie akcentujemy (james brown)

Krok 5. 

Linię wodną malujemy białą kredką (Nyx Jumbo Milk)
Tuszujemy rzęsy.

... I gotowe :) 

co za mina :/

I jak Wam się podoba? Czy też nie podoba? :P Moim zdaniem to fajna alternatywa makijażu dziennego :) Bo kto powiedział , że makijaż dzienny to typowy " nudziak"?

Pozdrawiam Mika

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) delikatny ale jest element zaskoczenia :) ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. paleta jest cudna :)) czaję się na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się spodobała ta paletka i miała u mnie wylądować, ale w ostateczności kliknęłam na Sparkle 2 ;) A że to była już szósta w mojej kolekcji to na razie wrzucam na luz ze Sleekami ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...