expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 24 stycznia 2013

Z cyklu : Przeznaczenia nie oszukasz...

Właśnie przed chwilą odgrzebałam jakiś stary puder rozświetlający. chcąc sprawdzić datę ważności wyleciał mi cały ze środka i pięknie roztrzaskał się o podłogę. Jak tylko zebrałam opakowanie z podłogi okazało się , ze puder nei nadaje sie już do użytku. Więc jakby nie patrzeć puder sam się zutylizował i poszedł do kosza :) 

Więc moi drodzy- przeznaczenia nie da się oszukać :P





PRZYPOMINAM O ROZDANIU- TAK ŻEBYŚCIE NIE ZAPOMNIELI :P 



5 komentarzy:

  1. Chyba dobrze, że tak się stało:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tak TŻ upuścił cienie...no i popsuł! ale wybaczyłam mu :D no zdarz się najlepszym, choć ból jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ ja właśnie nie cierpię gdyż i tak puder wywaliłabym do ksoza gdyż był dawno po dacie ważności.

      Usuń
  3. Dobrze że był już stary bo by bolało :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...