expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 19 stycznia 2013

Zakaz Kupowania Cieni!

Witam,

Mam obsesję.... Nie mogę wchodzić do drogerii , bo za każdym razem coś z niej wyniosę. Zazwyczaj są to cienie do oczu. Staję przed pólkami w sklepie i jak jakiś ćpun wyciągam do nich ręce, jakby moje życie miało od nich zależeć.
Nie mam tego problemu jeśli chodzi o ciuchy i pielęgnacje , ale kolorówka....mmm...jestem zdecydowanie uzależniona. 
Tak więc postanawiam sobie , że MAM ZAKAZ KUPOWANIA CIENI!!!

Oczywiście z racji tego , że czasem zdarzy mi się malować kogoś innego , nie tylko siebie , muszę mieć tych kosmetyków trochę więcej. Sądzę jednak , że taka gama kolorystyczna na moje malowanie jak narazie wystarczy- trzeba kiedyś to zużyć bo data ważności leci :) 

Robiąc tego posta sama się przeraziłam , że już tyle cieni posiadam w swoim asortymencie.  Dodatkowo zdaję sobie sprawę iż niektóre kolory się powtarzają ale są o innym wykończeniu czy też trwałości.

No a teraz się pochwalę i dalej będę lekko w szoku :P 



 Na początek paleta Beautie's Factory 180 cieni


 Chyba najcenniejszy zbiór paletki Sleek

Tutaj jakaś mieszanka cieni Inglot


Tak zwane paletki "bez firmowe"

Cienie sypkie



Cienie pojedyńcze


Wszystkich tych cieni używam :) Jak łatwo zauważyć najwięcej jednak mam gotowych paletek , choć po części zaczęły mnie denerwować bo zawsze łatwo trafić na jakiś dubel np dzięki temu mam 6 czarnych cieni. O.o
Będę musiała coś z tym pokombinować. :) 


PRZYPOMINAM O ROZDANIU TYM , KTÓRZY JESZCZE NIE BIORĄ UDZIAŁU




Pozdrawiam Mika



14 komentarzy:

  1. Ja mam zakaz przeglądania kosmetyków w sieci, takim oto sposobem nabawiłam się 3 paletek i ok 9 szminek Lime Crime... tzw. "never again"

    Masz ciekawą kolekcję, tak przy okazji. ;)

    Gdzie mogę dostać taką metalową paletkę na pojedyncze cienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh po madki lime creme :) Kurczę ze ja nei umiem u nich zamawiac :/

      Co do kasetki magnetycznej na pojedyncze cienie to proszę bardzo oto link http://glam-shop.pl/glambox-glam.html

      Usuń
    2. Dzięki wielkie!!

      Następnym razem jak będę coś zamawiać z LC to się do ciebie wcześniej zgłoszę z zapytaniem, czy czegoś nie potrzebujesz - podzieliłybyśmy się kosztami przesyłki na pół ;)

      Usuń
  2. Dobra, dobra, znam ja li te zakazy zakupowe stawiane samej sobie. Pogodz sie z tym, ze i tak Ci bedzie przybywac, bo to jest nalog;D ale jaki przyjemny i nieszkodliwy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam Naked2 i też mam zakaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże..Sylwia ile Ty tego masz:D Moje cienie... to tylko Sleeki (7) i 3 palety Lenki i jakieś pojedyncze pigmenty i cienie...:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm a ja narzekam że mam dużo xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz spory zapas, rzeczywiście nowe nie są potrzebne...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też sobie ciągle obiecuje że już więcej nie kupie a i tak co jakiś czas dochodzą nowe cienie których oczywiście nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zbiór :) ja się do tej pory dorobiłąm palety Sephory, jednej bezfirmowej, 2 Sleek, 2 Technic,1 malutkiej Palladio:) ale o dziwo mam tylko jeden cień pojedynczy - biały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No pokaźny zbiór Kochana, ja ostatnio też przystopowałam z cieniami/paletkami :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...