expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 12 lutego 2013

Edycja limitowana od L'Occitane

Hej, 

Otrzymałam dziś drogą mailową informację o limitowanej edycji kosmetyków z L'Occitane.
Cała kolekcja kosmetyków nosi nazwę Wiśniowe Przedwiośnie. więc jak się pewnie domyślacie głównym zapachem tych kosmetyków są wiśnie - które ja osobiście bardzo lubię :D

Ale nie to mnie w nich urzeka - a mianowicie opakowania- typowo wiosenne :) Zwłaszcza mydełko :)

Mydełko  15zł / 50g

Krem do rąk 29,90zł / 30ml

Woda toaletowa 135zł / 50ml

Nawilżający żel do ciała  95zł/ 250 ml

Żel pod prysznic 59 zł / 250 ml

Kremy L'Occitane lubię ,a wody toaletowej z wiśnią jestem ciekawa :)

3 komentarze:

  1. Oj tak, mydełko wygląda ślicznie. Krem do rąk pewnie będzie fajny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ja też lubię zapach wiśni :)a mydełko urocze:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...