expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 20 lutego 2013

Kobaltowo

Hej,

Lubuję się ostatnio w kobalcie i jego pochodnych czyli wszelakie niebieskości wchdozą w grę. 
Dziś szybki makijaż z użyciem właśnie tego koloru.
Dodatkowo sam sposób cieniowania jak najbardziej ostatnio mi pasi :)

Więc do rzeczy tj. do zdjęć przystąpmy :)






I zdjęcie z przekorą dla tych co narzekają , że się nie uśmiecham ;P



UŻYTE KOSMETYKI: 

TWARZ: 
Podkład Revlon CS nr 180
Puder sypki Vipera nr 11
Bronzer Vipera nr 702
Róż Inglot nr 50

OCZY: 
Kobaltowy cień Inglot nr 388
Łososiowy cień Inglot nr 361
Biały cień Miyo nr 01

USTA: 
Pomadka rimmel by Kate nr 102
Błyszczyk Inglot nr 96



9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. haha rozumiem , że przykuły bardziej Twoją uwagę niz makijaż :P Spoko tylko gdzie ja je kupiłam? O.o Ło Matko nie pamiętam...

      Usuń
  2. Haha dobre to ostatnie ujęcie :) mogłabyś tak częściej :D a makijaż bardzo ciekawy, fajne kolorki i innowacyjne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj częściej odrazu :) Blog to poważna sprawa i tza być poważnym człowiekiem :)

      Usuń
  3. Haha, nie ma to jak przekora :D Podoba mi się to "kółeczko" różowe widoczne z daleka - oryginalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z natury przekorna jestem, dzięki :)

      Usuń
  4. ładnie! schowaj tej jęzor haha

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...