expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 5 lutego 2013

Kreatywnie


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić efekt mojej nudy ( tak nadal jestem chora i siedzę na zwolnieniu). 
Makijaży dziennych czy też wieczorowych jest na pęczki, a żeby ćwiczyć rękę i szlifować umiejętności warto spróbować czegoś kreatywniejszego. 
Jak wiadomo człowiek uczy się przez całe życie, ale to nie problem bo ja uczyć się lubię. :)

Tak wiem brakuje mi jeszcze precyzji w makijażach artystycznych, ale zamierzam ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Oczywiście jak czas mi tylko na to pozwoli :)

Więc wszelkie przejawy konstruktywnej krytyki-  (takiej , która coś wnosi ) jak najbardziej wskazane. Dzięki Waszym radom staje się lepsza w tym co robię, a chyba właśnie o to chodzi by się rozwijać- prawda? :D







I akcent w black&white  :P 


UŻYTE KOSMETYKI

TWARZ: 

Podkład- Rimmel Wake Me Up 200 soft beige
Puder- Inglot sypki nr 15
Róż- Inglot nr 82

OCZY: 

Paletka - Sleek Acid ( biały, różowy, zielony, żółty, czarny cień), Sleek Monaco( burgundowy cień)
Cień Hean nr 574
Kredki do oczu-czarna Vipera, biała Essence
Kredka do ust -Sensique (uzyta jako baza na dolnej powiece)
Tusz do rzęs- Astor Play It Big by Heidi
 Rzęsy- H&M

USTA:

Kredka- Essence nr 06
Pomadka- Avon Rose Suede

Pozdrawiam Mika
xo xo


24 komentarze:

  1. bardzo artystycznie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaszalałaś :D wyszło ciekawie i fajnie!



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  3. o wow! świetny!!! bardzo lubię takie kreatywne prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są sztuczne rzęsy w H&M? Nawet nie wiedziałam :) Muszę się tam wybrać :)
    Makijaż fajny, chociaż ta burgundowa kreska wydaje mi się krzywa pod okiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te były jakoś w listopadzie za 5 zeta do nabycia :) Jestem z nci habrdzo zadowolona bo sa delikatne i elastyczne.

      Co do kreski rownież widzę neidociągnięcia. Ale jeszcze brakuje mi wprawy :)

      Usuń
  5. drugie oko nie pomalowane? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż :) Śliczny ten zielony i różowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Totalne szaleństwo! ;) i te rzęsy efekt genialny ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. o widzę, że puszczasz pawie oczka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    Tak jak sama twierdzisz, jest kilka rzeczy, które można poprawić, ale mi się bardzo podoba ;)

    W końcu chodzi o to, żeby cały czas się rozwijać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski makijaż ;) Rzęsy robią mega wrażenie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalej tak częściej bo makijaż jest nieziemski :) super!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawie to wygląda, przede wszystkim rzęsy fajnie kontrastują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamierzony efekt stąd te rzęsy :)

      Usuń
  13. woooow! jak równiutko i tak idealnie :) zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad tym "równiutko" to bym polemizowała ale dzięki :*

      Usuń
  14. Bardzo kreatywnie i twotrczo:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł ja bym tylko zrezygnowała z tej bordowej kreski wygląda trochę jak byś miała podbite oko

    OdpowiedzUsuń
  16. pomysł super i wykonanie! rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale papuga kolorowa wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaszalałaś! Przepiękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...