expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 8 lutego 2013

Make-up- Szary+ kobalt

Hej!

Dzisiaj przybywam z makijażem w odcienaich szarości i kobaltu.
Jeśli chodzi o kobalt jest to bardzo nielubiany przeze mnie pigment z kobo w odcieniu 408 cornflower.
Kiedyś już o nim pisałam- kolor mega, ale sama jakość mi zupełnie nie odpowiada. cień nie chce się trzymać nawet na mokro, a przy blendowaniu po prostu kolor zanika. :/

Wyrzucić go szkoda, więc postanowiłam mu dać kolejną szansę i chyba znalazłam na niego patent :P

PS: Nie użyłam żadnego fioletowego cienia- widoczny efekt powstał przy pomocy brudnego pędzelka do blendowania, którym rozcierałam burgundową kreskę przy ostatnim makijażu :P









UŻYTE KOSMETYKI

TWARZ: 

Podkład- Revlon Color Stay nr 180 
Puder sypki- Vipera nr 11 i nr 12
Korektor pod oczy- Inglot LW1
Róż- Inglot nr 82

OCZY: 

Baza pod cienie- Kobo
Biały cień - Miyo 01 white
Szary cień - Inglot nr 387
Czarny cień- Paletka Sleek Oh So Special
Kobaltowy cień sypki- Kobo nr 408 
Czarny eyeliner w żelu- Inglot nr 77
Biała kredka do oczu- Essence
Tusz do rzęs - Astor Play It Big 

USTA:

Pomadka Celia nr 602

8 komentarzy:

  1. Ta szarość, przełamana właśnie tym fioletem jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, fajny na dzień :) podoba mi się kobaltowa kreseczka w linii wodnej, bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie! ej uśmiech proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! :). Postaram się to zrobić na sobie :P. Btw. Jak długo utrzymuje się na Twojej cerze podkład Revlon? Jeszcze nigdy go nie stosowałam i chciałabym go wypróbować. Ale mam bardzo tłustą cerę i się zastanawiam czy warto :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam cerę problematyczną i bardzo tłustą- mało tego moja cera jest tłusta ale mam problem również z podrażnieniami. Podkład Revlon jak narazie jest moim ulubieńcem, na mojej twarzy tj. bardzo bardzo tłustej- wystrzymuje bez poprawek ok 5 godzin jak dla mnei to badzo dobry wynik

      Usuń
  5. Uwielbiam takie akcenty kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...