expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 4 lutego 2013

Makijaż + drobne zakupy

Hej! 

Przeglądając pliki na zdjęciach znalazłam makijaż, który miałam na sobie w dniu spotkania blogerek warszawskich :) Nie pamiętam dokładnie jakich kosmetyków  użyłam więc zamieszczam tylko zdjęcia.




No i małe zakupy :)

Zacznę od promocji w Auchan, która trwa do 06.02.13r. 
 Mianowicie, gadżety które pozwlą Wam uporzadkwoać kosmetyki w szufladach :) 

Kupiłam 6 koszyków za 1zł każdy :) Nie dość, że cena boska to jeszcze jakie ułatwienie w sprawie organizacji moich kosmetyków w toaletce :)


Co do koszyków, mamy różne kształty i kolory :) Więc myślę, że każda znajdzie coś do siebie :) 
Dodatkowo kupiłam małe świeczniki do tea lights'oów (1zł/szt)



Oczywiście w tym miesiącu kupiłam również coś z kosmetyków :)


Zestaw Beyonce dezodorant w spray + żel pod prysznic (15zł - merlin.pl)
Polerka do paznokci za piątaka w Auchan.
Mgiełka termoochronna do włosów na promocji w naturze za ok. 10 zł

6 komentarzy:

  1. moja ulubiona mgiełka ochronna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te koszyczki mi by się też takie przydały bo już kilka kosmetyczek pękło w szwach ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten zapaszek Beyonce :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą mgiełkę z MArion i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ta mgiełka z Marion sprawdza się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą mgiełkę, w niedalekim czasie będę musiała się ponownie w nią zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...