expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 19 lutego 2013

NYX Nude on Nude - Make-up

Hej! 

Dzisiaj przybywam do Was z prezentacją paletki NYX Nude on Nude , która otrzymałam na otwarciu salonu tej firmy w Warszawie.

NYX- nude on Nude - jak sama nazwa wskazuję jest paletką do wykonywania makijaży typu Nude, czyli są to kolory w tonacjach beżu i brązu. 

Tak wygląda ta paletka 


Jest kompaktowej wielkości, czyli spokojnie zmieści się w każdej torebce. Za to wielki plus dla niej :) 
 Na odwrocie opakowania mamy dokładny opis co się w niej znajduje. Mianowicie- 9 cieni, 2 błyszczyki i 2 aplikatory.


 W środku znajdziemy również lusterko.


Co do cieni znajdujących się wewnątrz dzielą się na matowe- górny rząd, satynowe- środkowy rząd i perłowe -dolny rząd. 
Kolorystyka jak widać :) Co do jakości, maty mają średnie krycie, satynowe i perłowe cienie są ok. Wykonamy nimi tzw. przeze mnie makijaż "biurowy", czyli typowy dzienny nie rzucający się bardzo w oczy :)
Za to błyszczyki są dla mnie super- fajne krycie i trwałość. 
Swoja drogą ciekawa jestem czy NYX ma je w swojej ofercie oddzielnie, pojedyńczo ? Jeśli tak to dajcie mi znać ;)

Jak dla mnie, a jestem osoba bardzo wymagającą co do cieni ta kasetka jest średnia. Tj. wolałabym by były w niej np tylko 4 cienie, dobrej jakości, chociażby ze względu na to , że te kwadraciki są naprawdę maleńkie. Z drugiej strony sam pomysł na kasetkę bardzo mi się podoba. Można zabrać ją ze sobą wszędzie i nie martwić się o brak kosmetyków w torebce :) 

Mam mieszane uczucia co do tego zestawu i chyba muszę się jeszcze z nim zaprzyjaźnić. 

A tak wyglądają te cienie w akcji :)




Pozdrawiam Mika

10 komentarzy:

  1. Fajna paletka :) choć wolę żywsze kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam od Kaśki tą paletkę. I jakoś mnie nie zachwyca konsystencja tych cieni. są jakieś dziwne

    OdpowiedzUsuń
  3. co taki smuteczek na buźce? ja mam tę drugą we fioletach - nie bardzo ją lubię. Sama nawet nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bo jak się uśmiecham to źle na zdjęciach wychdozę - tak myślę :) A co do tej paletki mam takei same uczucia do niej nie przepdam za nią ale nei potrafię powiedzieć dlaczego po prostu coś mi w niej nei gra :P

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa jest ta paletka:)
    Można przy jej pomocy wyczarować piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki zupełnie moje...widziałam już tą paletkę,ale zbieram na Naked ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory fajne, lubię takie szybkie dzienniaki :) szkoda, że jakość średnia :/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kolory na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...