expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 27 lutego 2013

Oeparol - Serum przeciwzmarszczkowe

Hej,
Dziś przychodzę do Was z kontrowersyjną recenzją. Internet huczał na temat współpracy z tą firmą i regulaminem. Nie będę się rozpisywać na ten temat - kto ma wiedzieć o co chodzi ten wie- temat rzeka. 

Swoją drogą regulamin we mnie również wzbudził mieszane uczucia, ale moja Mama chciała wypróbować dany kosmetyk i zamierzam tu przedstawić jej zdanie, bez słodzenia firmie itp.

Tyle słowom wstępu czas na Recenzję Gościnną tj. mojej  Mamy. 

- Do testów wybrałam Serum Rozświetlające Przeciwzmarszczkowe cen ok. 15 zł 




Kosmetyk przeznaczony jest dla cery dojrzałej tj 40 +. Oczywiście w tym wieku używam kosmetyków , które mają za zadanie wygładzić moją twarz. Z racji tego iż, mam cerę suchą i alergiczna naprawdę ciężko mi dobrać dobry produkt.

Opakowanie: Serum zamknięte jest w wygodnej tubce, otwór w niej jest nieiwelki więc łatwo dozować odpowiednią ilość produktu. 



Zapach/ Konsystencja : Przyjemny nie drażniący zapach.  Konsystencja lekka- nie ciągnie się, nie spływa.


Działanie: Według producenta


Według mnie fajnie nawilża ale nic po za tym jeśli chodzi o działanie. Delikatnie wygładza skórę na twarzy. Nie niweluje zmarszczek ani nie rozświetla jak obiecuje producent.

Wrażenia ogólne
Tego produktu nie nazwałabym serum gdyż nie ma mocnego działania. Jest to według mnie raczej krem nawilżający. Dobrze sprawdza się pod makijaż gdyż nie zostawia tłustego filmu na skórze i szybko się wchłania. Bardzo duży + za to , że nie uczula. Czy bym go kupiła? Raczej nie... Gdyż nadal szukam ideału jeśli chodzi o krem przeciwzmarszczkowy.- 

Takie jest zdanie mojej Mamy na temat tego produktu, ja wypowiedzieć się nie mogę gdyż nie mój przedział wiekowy.

Pozdrawiam Mika

2 komentarze:

  1. Na szczęście mi jeszcze takie kosmetyki nie są potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...