expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 6 lutego 2013

Recenzja- Mascara Astor Play It Big by Heidi

Hello!

Przybywam dziś do Was z recenzją tuszu do rzęs marki Astor, sygnowanym przez Heidi Klum. Jest nim mascara Big & Beautiful Play It Big.
Tusz za zadanie ma pogrubić i wydłużyć nasze rzęsy.

Kilka słów od producenta:

Big & Beautiful Play It Big,  mascara która dzięki super powiększającej formule oraz innowacyjnemu aplikatorowi, sprawia, że rzęsy stają się mega pogrubione i wydłużone.
Tusz posiada wyjątkową szczoteczkę z ultra delikatnymi włóknami, które otulają każdą rzęsę pojedynczym pociągnięciem. Rzęsy natychmiast są pogrubione i wymodelowane. Specjalna formuła High-Tech przedłuża szczoteczkę 4 mm włóknami Black Extensions, dzięki czemu chwyta ona rzęsy rozdzielając je bez efektu grudek.
Widocznie wydłużone rzęsy od 71% do 83%. Mascara pogrubia je aż trzynastokrotnie.
Testowana dermatologicznie. Odpowiednia dla osób noszących soczewki kontaktowe.

Cena: 28zł / 12ml

Moja opinia:

Opakowanie: Ładne schludne, poręczne z ciekawą szatą graficzną.

Szczoteczka- Na moje 5 rzęs na krzyż, szczotka jest zdecydowanie za duża, nie wygodnie mi się nią malowało- mało precyzyjna. Może dla osób z dłuższymi czy też gęstszymi rzęsami byłaby- z drugiej strony po co komu wtedy taki tusz ? ;)

Konsystencja- Sucha- tak tuż jest suchy nawet bardzo :/

Ogólna opinia- Tusz nijak nie wydłużył moich rzęs. Co do pogrubienia niby jest , ale nie jest to ładny efekt pogrubionych rzęs tylko sklejonych. Mascara strasznie się osypuje już podczas aplikacji. Niestety nie polubiłam się z tym tuszem- nijak mi nie odpowiada konsystencja, szczotka i cena...Za tą cenę mogę mi2 fajniejsze tusze.

Jedynym plusem jest to, że tusz jest mega czarny i kryjący. Opakowanie też ma ładne, ale nie oszukujmy się wolę mieć lepszy gatunkowo tusz w brzydkim opakowaniu :P  

Może przy innych rzęsach by się sprawdził. Na moich nie zdał rezultatu- na pewno go nie kupię.

Ocena: 2/5 



 



PS: Wracam jutro do pracy, więc posty pojawiać się bedą w miarę możliwości i czasu :) 

Pozdrawiam Mika 


 

 

 




13 komentarzy:

  1. Maszyna do losowania to ClassTools :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niefajny efekt, strasznie skleja rzęsy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie moja szczoteczka, od razu widac ze cos z nim jest nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim (ostatnio) jedynym i świętym tuszem jest Maybelline Colossal Volum' express.

    Dobrze, że przeczytałam twoją recenzję, bo moja znajoma ostatnio zastanawiała się czy go kupić i teraz wiem jak jej doradzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę recneznję tego tuszu na innym blogu,i też nie była pozytywna

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam o niej same złe rzeczy i tu kolejne niechwalebne słowa, lipa wyszła im z tej maskary

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj rzeczywiście efekt nienajlepszy :( a myślałam że ta szczoteczka się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  8. ta szczota mnie przeraża!! :O

    OdpowiedzUsuń
  9. trzynastokrotne pogrubienie.. taaa.. kto im takie bajki pisze?

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, na zdjęciach nie wygląda zachęcająco :(

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie to lekko straszne, ale w tym przypadku opakowanie trochę zniechęca, przynajmniej do kupna. Co swoją drogą jest bez sensu bo tusz (zwłaszcza taki duży :P) nie będzie ze mną wszędzie, tylko zostanie w kosmetyczce jak cos.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...