expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 13 lutego 2013

Valentine's Make-up

Tak, tak! 
Ja również postanowiłam pokazać Wam swoją propozycję makijażu na Walentynki ;) 
Skoro Dzień Zakochanych to i makijaż w oczywistych kolorach :) 
Walentynki kojarzą się z kolorami czerwonym, różowym ... i pochodnymi od nich :) 
Mój makijaż wykonany jest w odcieniach różu i fioletu :) 
Coś raczej mocnego, nic dla dziewiczej nastolatki. hmmm chociaż z tym ostatnim u nastolatek to też już raczej ciężko- taka mała dygresja z mojej strony ;P

Wracając do tematu- Jakie macie plany na ten dzień? Coś oryginalnego? Czy raczej klasyka w stylu- kolacja kino itp :) 

Może kogoś zainspiruje mój make-up :) 






PS: UDANYCH WALENTYNEK WAM WSZYSTKIM ŻYCZĘ <3 CO BY BYŁY CAŁUŚNE :)


UŻYTE KOSMETYKI

TWARZ: 
Podkład Revlon CS nr 180
Korektor Inglot LW1
Puder sypki Vipera nr 11
Róż Inglot nr 82

OCZY:
Paletka Sleek OSS
Cień sypki Inglot nr 14 i 35
Eyeliner- Wibo
Grafitowa kredka - Essence
Tusz Golden Rose

USTA: 
Pomadka Rimmel by Kate nr 102
Błyszczyk Inglot nr 13



11 komentarzy:

  1. O jak ładnie :D

    Dziewicze nastolatki mówisz? haha :D padłam :D No faktycznie, takich to ze świecą szukać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesese :P No taka dygresja po obserwacji gruopy gimbusów :P

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba! wygląda romantycznie, trochę słodko, ale róż nie jest super intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz w takim makijażu ;)

    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje walentynki zbyt całuśne nie będą, ale twój makijaż i podejście do tych całych nastolatek poprawiły mi humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci ładnie! świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz i makijaż piękny ;) ja mam walentynki codziennie od 9 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu makijaże.Świeży, delikatny a jak ładnie podkreśli urodę kobiety;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci to wszystko wyszło :)
    Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...