expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 24 lutego 2013

Twiggy

Hej!
Jakiś czas temu znalazłam u Panny Joanny ciekawy tag :)

http://joannapanna.blogspot.com/2013/01/makijazowe-wyzwania.html

Co prawda tag ma już jakiś czas, ale postanowiłam wziąć w nim udział gdyż nie ma tu mowy o sztywnych ramach czasowych :)
Więc maluję sobie wtedy kiedy mam na to czas :)

Na pierwszej pozycji mamy makijaż inspirowany Twiggy. Jest to charakterystyczny makijaż. Najważniejszym punktem w tym makijażu są oczy. Któż z nas nie zna tych szczenięcych oczek.:)

Osobiście, nie rozumiem fenomenu tego makijażu - może dlatego , że on mi się w ogóle nie podoba. Oczywiście w tamtych czasach takie zastosowanie eyelinera i sztucznych rzęs było dość innowacyjne.  Nie mniej jednak efekt nie do końca do mnie przemawia :)

Zdjęcie którym się inspirowałam wygląda tak : 


A tak wygląda moja wersja








PS: Mój aparat już całkiem zwariował, przy takim samym, równym źródle światła łapie mi ostrość tylko na połowie twarzy O.o Czy wiecie co może się z nim dziać? Grzebałam w ustawieniach światła, balans bieli pomiar ostrości itp i nic mi to nei dało. Może Wy wiecie o co chodzi?

8 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja :) jakie masz oczyska duże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie zrobiony! makijaż ala Twiggy jest w gruncie rzeczy dziwny... ale bardzo fajnie go zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem podobny :) Fajna interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że ten tag jest ciekawy. A makijaż Twiggy według mnie jest jednym z najtrudniejszych, wzbudza u mnie największą ciekawość. Dziewczyny różnie go wykonują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ten makijaż do łatwych nei należy , ale mimo wsyzstko mnie nei przekonuje :P

      Usuń
  5. myślę, że Twiggy byłaby zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...