expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 20 marca 2013

Cienie Inglot- Specyfikacja cz.1

Hello! 

Dziś o czymś co bardzo lubię :) Mowa o cieniach do powiek firmy Inglot :) Cenie je za pigmentacje, trwałość i cenę :)

Chciałabym Wam przedstawić specyfikacje tychże cieni. 
Więc do dzieła :)
W pierwszej części idą na pierwszy ogień cienie prasowane- pojedyńcze.
Cienie prasowane dzielą się na :
Cena 20 zł
M- matte
DS- double sprakles
P-pearl


Cienie Matowe - tak jak widać nie zawierają żadnych drobinek ,ani perły. Lekko się nakładają i nawet jasne kolory mają dobrą pigmentację :) 


cień nr 387 i 353

Cienie Double Sparkles- matowe cienie z  drobinką. Nie jest to chamski brokat raczej daje delikatny efekt rozświetlenia.

cienie nr 488 i 456

Cienie Perłowe - typowa perła, przy ciemnych kolorach daje efekt głębi :) co można zobaczyć na zdjęciach niżej


cienei nr 407 i 428

Każdy rodzaj tych cieni uwielbiam- jestem bezwzględnie w nich zakochana :)

Inglot w swojej ofercie ma również : 

Cienie AMC i AMC Shine- cena 23 zł
AMC- Advenced Makeup Components - seria o tak zwanej przedłużonej trwałości -zaawansowane i specjalne dobrane składniki. Cienie te nie zawierają talku , dzięki temu są mocniej napigmentowane ,ale równocześnie ciężej je rozetrzeć.

Cień AMC- typowa perła 
Cień AMC Shine- Perła z drobinką- daje mocny błysk na powiecie


cień nr 144

Do cieni pojedyńczych w firmie Inglot należą Cienie Vertigo i cienie Sprint.

Cienie Vertigo  cena 16zł (przy zakupach za min 30zł są po 8 zł) - dzielą się na perłowe i perłowe z drobinką.
Produkt ten raczej dla osób mało wymagających - średnie krycie i pigmentacja z trwałością też tak sobie. Za to plus za opakowanie gdyż mają od razu aplikator.


Cienie Sprint ( półperła) i Sprint SuperStar( półperła z drobinką) cena 11 zł - Najstarsza formuła firmy, jak dla mnie słaba jakość i pigmentacja.

cien nr 60

Również + za opakowanie i aplikator.

To tyle jeśli chodzi o cienie pojedyńcze. W następnej części omówię zestawy i cienie sypkie. :)

Pozdrawiam Mika

9 komentarzy:

  1. Cienie Inglota są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio kupowałam wkłady okrągłe za 10 zł, a kwadratowe za 12 zł

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham cienie Inglot mam 40 szt wkładów a kolekcja nadal się powiększa :) pigmentacja,kolory i trwałość super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okazuje się, że większości rodzajów ich cieni nie znam :D Ja dopiero zaczęłam z nimi romans, więc mam kilka wkładów - najwięcej matów, ze dwie perły i jeden double sparkle bodajże :) Kochana, a pokażesz swoje zbiory ze swatchami też? Czy już mogę pokazywałaś, a przegapiłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę pokazać któregoś dnia aczkolwiek tak naprawdę nie mam dużo cieni Inglota bo jedną kasetkę ale jak coś to pokaże i zrobię swache :)

      Usuń
  5. cienie są super!
    Szkoda, że baza pod cienie już nie.
    Ostatnio kupiłam i się załamałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do nagrody The Versatile Blogger Award na moim blogu (mycreativemakeup.blogspot.com)Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...