expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 28 marca 2013

Inglot - Nowe kolory lakierów

Hej,

Inglot znów wypuścił nowe kolory lakierów :) Typowo wiosenne pastele. :)

Dziś pokaże Wam dwa kolory z tej kolekcji...
A mianowicie nr 382 i 390


Pierwszy kolor (nr382) to taka morela z domieszką różu , oczywiście aparat przekłamuje kolory. W rzeczywistości ten kolor jest intensywniejszy i super będzie wyglądał przy opalanej skórze :) 


Drugi kolor (nr390)  To piękna pistacjowa zieleń. Nie wiele ma wspólnego z miętą. Na zdjęciu ciężko uchwycić rzeczywisty kolor tego lakieru.

 

A tak wyglądają kolory na paznokciach.

Lakier to zwykła emalia bez żadnych drobinek czy też perły.  Ma dobre krycie i przy pierwszej grubszej warstwie ładnie kryje paznokcie.




 Zdjęcia mimo moich najszczerszych chęci i starań nie oddają rzeczywistego wyglądu lakierów. firmowy próbnik pokazany na górze też nie oddaje tej kolorystyki, więc najlepiej udać się do Inglota i przekonać się na własne oczy jakież piękne są te kolory :)

Pozdrawiam Mika


12 komentarzy:

  1. Oba bardzo wakacyjne, koniecznie muszę któryś nabyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. w buteleczce cudowne - na pazurkach już nie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne, miałam przedwczoraj tą miętkę w rączkach i teraz żałuję, że jej nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory :)podoba mi się 387:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzoskwiniowy ładniejszy :) Mięta jak dla mnie powinna być jaśniejsza ;)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nei taka typowa mięta bardziej ten kolor wpada w zieleń ale zdjęcia tego nei oddaja.

      Usuń
  6. Wydaje mi się, że troche wtórne te kolory, ale mam swoje typy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem wiele bardzo zblizonych jest kolorów ale fiolety sa inne :)

      Usuń
  7. Ładne, chociaż powtarzalne kolorki :) Muszę na nie zerknąć na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Własnie dzisiaj kupiłam nr 382 :) lubie lakiery Inglota.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...