expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 29 marca 2013

Nitkowanie brwi- moje doświadczenia.


Hej,
Z racji tego, że idą Święta- czas się ogarnąć!  
Brwi już miałam mocno zapuszczone a ,że z reguły jestem leniwa to nie zawsze chce mi się bawić pęsetą. Moje naturalne brwi są bardzo jasne, więc zwykle kończyło się to tak , że grubsze włoski wyrywałam a resztę podgalałam maszynka. :) Oh wiem tragedia, masakra i w ogóle jak tak można robić :) Można jak się jest tak leniwym jak ja :) Przecież resztę i tak podkreślę, domaluję kredką czy też cieniem :P
Jednak tym razem postanowiłam spróbować innej metody.

Całkiem nie dawno w pobliskiej galerii handlowej otworzył się punkt regulacji brwi itp. wyrywanie włosków odbywa się metodą nitkowania. 

Na czym dokładnie polega ta metoda? 
Zamiast pęsety czy też wosku do regulacji używa się bawełnianej nitki, dzięki temu można usunąć większą partie włosów a nie tak jak pęsetą pojedyńcze sztuki. 

Wszystkie zdjęcia pochodzą z Studio Brwi Eye Now




Moje odczucia o tej metodzie- 

Zabieg naprawdę bezbolesny, mam bardzo wrażliwe oczy zwłaszcza jak ktoś obcy przy nich grzebie. Tutaj nie odczułam praktyczne żadnego dyskomfortu. Bardzo podoba mi się to , że nawet najmniejszy meszek został usunięty z okolic oka :) Całość trwała ok 15 minut. Jedyny minus  to tylko  to , że po tym zabiegu jednak brwi są troszkę mocniej podrażnione gdyż wyrywa się naraz więcej włosków. 

Na swoich brwiach wykonałam zabieg regulacji + henna ( mam bardzo jasne brwi) i zapłaciłam 40zł 
Drogo ? Tanio? Dla mnie w sam raz . :) Zobaczymy jak długo utrzyma się ten efekt

Sama regulacja kosztuję 30zł

Moje brwi przed i po zabiegu. 





Co sądzicie? Ja z efektu jestem zadowolona. :)

16 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym, ale nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt ładny, choć zabieg nie najtańszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem? U mnei wszedzie w okolicy zwykla regulacja brwi ksoztuje 30zł więc tyle samo co nitkowanie.

      Usuń
    2. Kurczę, ja za regulację płaciłam 10 zł. Za nitkowanie chyba u mnie podobna cena jest, tj. 10 zł.

      Usuń
  3. Różnica jest. Nie słyszałam o tej metodzie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie wyprobuje nitkowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej metodzie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Super ! Ja chyba bym nie potrafiła :)

      Usuń
  7. ładny efekt, ale podobny byś uzyskała pęsetą lub woskiem a zapłaciłabyś pewnie 15zł :P u mnie w mieście jest np. za 10zł już z henną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem ale tak jak pisałam należę do tych leniwych :) To tanio u Ciebie - fajnie :) wiesz w Warszawie ceny wyzsze :)

      Usuń
  8. Wyglądają lepiej, a jeszcze machnięte cieniem to już ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tej metodzie, a brwi tak jak ty, podgalam maszynką. Mam grzywkę i jestem straaasznym leniem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla leniwych i wrażliwych na ból to jest to jakieś rozwiązanie :) A nawet nie wiedziałam, że są takie metody :)

    A i przy okazji, nominuję Cie do Liebster Award :D (http://bluebrush87.blogspot.com/2013/03/liebster-award-part2.html)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slyszalam, ale jeszcze nie probowalam:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...