expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 17 marca 2013

Poczulam miętę...

Hej hej! 

Z racji tego iż dziś dzień Świętego Patryka idę napić się piwa i bardzo żałuję iż nie mieszkam na Wyspach bo tam to dopiero bym się dziś pobawiła. Stąd też szybka notka, ale jakże w kolorze przewodnim a mianowicie zielonym. tj miętowy to pochodny zielonego więc może być prawda? :P

Oj , ale namieszałam....koniec gadania...

Inspiracje są wszędzie i tutaj zainspirowały mnie moje paznokcie :) 




Makijaż wykonany nie takimi do końca "idealnymi" cieniami Sleek'a, ale o tym innym razem....

Lakiery na paznokciach to Inglot nr 362 i 969

13 komentarzy:

  1. Też bym się z chęcią piwa napiła, ale nie mam towarzystwa ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mam ochotę na herbatkę miętową. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za Sleekowymi cieniami.. mam w prawdzie tylko jedną paletkę, ale jakoś mi nie podchodzą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka paletek Sleeka i troszkę róznią sie jakoscia.

      Usuń
  4. uwielbiam miętę na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, chyba nawet mam tego miętowego Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a to był dzień patryka a ja piwka nie piłam? ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba mam taki sam lakier z Inglota - miętowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...