expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 12 marca 2013

RECENZJA : Termocohrona Marion

Przybywam dziś do Was z recenzją pewnego kosmetyku. 
Zatem bez zbędnych wstępów ...
Mowa o ... 


 DANE TECHNICZNE
Nazwa: Termoochrona
Firma: Marion
Cena: ok 10 zł
Pojemność : 130 ml
Spray :)


 Konsystencja: Produkt jest w formie mgiełki.
Działanie: Jak sama nazwa wskazuję, mgiełka ma chronić nasze włosy przed wysokimi temperaturami takimi jak suszarka do włosów i prostownica.
Zapach: Bardzo przyjemny jak dla mnie migdałowy. 

Moje odczucia:
Mgiełkę bardzo polubiłam. Oczywiście chcę wierzyć w jej działanie jeśli chodzi o ochronę, ale ciężko mi to naocznie stwierdzić. Natomiast  ten produkt cudownie spisuję się przy układaniu włosów. Moje pióra pod jego wpływem cudownie się rozczesują i formują. Jakby ta mgiełka wydawała im rozkazy a one bez względnie jej słuchały. Dodatkowo nadaje włosom objętości i sprawia , że są gładkie. Takie cuda za 10 zł! :) No i zapach jak dla mnie bardzo przyjemny :)
Nic więc dziwnego , że ten kosmetyk został wyróżniony logiem "qltowy kosmetyk" w 2010 r.




Jedyny minus jaki do tej pory zauważyłam to to , że na suchych włosach delikatnie je przetłuszcza. Tak dzieje się tylko przy stosowaniu na suchych włosach, bo na mokrych jest super! 

Niżej zdjęcia porównawcze- przed i po zastosowaniu mgiełki :)
Przed

Po


 jaka objętość :)

A tutaj chciałam Wam pokazać jak włosy się zachowują- niestety na zdjęciu ciężko to uchwycić.
Pozdrawiam Mika

11 komentarzy:

  1. a ja powiem,że mi się Twoja rudość na włosach strasznie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój rudy kolor to 3-miesieczne odrosty ui efekt wyplukanai czerownego koloru. :)

      Usuń
  2. miałam i lubiłam jednak nie używałam do ochrony przed temperaturą bo nie używam takich rzezy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne masz włoski, ładny kolorek. Muszę sobie coś takiego sprawić bo prawie codziennie suszę włosy:(

    OdpowiedzUsuń
  4. ten produkt to moje absolutne kwc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tą mgiełkę - wygraną :D
    bardzo ją polubiłam :) też zauważyłam to, że na suchych nie powinno się używać, bo na moich włosach też się tak zachowuje, ale na mokrych rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Marion termoochrona jak najbardziej jestem na tak!:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...