expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 2 marca 2013

Ruda ...Merylin Monroe ?

Hej Hej .

Jak wiecie , albo właśnie się dowiadujecie ;P Biorę udział w tagu u Panny Joanny.






Pora na wszystkim dobrze znaną sex bombę Marylin Monroe. 
Jak dla mnie super babka, szkoda , że skończyła tak tragicznie.


Co prawda ja nie mam takich walorów jak ta blond kobieta, no dobra moja pupa jest też dość potężna, ale mniejsza z tym :P Cenię tą Panią właśnie za to , że popularyzowała kobiecość i naturalne krągłości, moim zdaniem nie ma nic seksownego w w wieszaku na ubrania :P Oj nie o tym miało być...

Chciałam Wam przedstawić charakterystyczny makijaż Marilyn tzn. czerwone ponętne usta, i i czarne kreski nad przymrużonymi oczami. Oh oczywiście nie może zabraknąć pieprzyka , który sprawia , że jest jeszcze bardziej sexy.

Co jak co , ale to za jej sprawą czerwona szminka jest tak kultowa i kojarzy się ze zmysłowością. Swoją drogą czerwone usta to jak dobrze skrojony garnitur każdej z Nas będzie w nich dobrze tylko trzeba dobrać odpowiedni kolor czerwieni.

A oto moja charakteryzacja na tą Marilyn Monroe








Co prawda ja blondynką nie jestem , ale i tak czułam się nieźle w tym makijażu :)

Pozdrawiam Mika

10 komentarzy:

  1. Świetny makijaż, rewelacyjna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę nawet masz podobny wyraz twarzy na niektórych zdjęciach :) super Ci wyszedł ten makijaż i świetnie w nim wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jak co, ale pasuje Ci taki look ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja się w nim dorbze czułam :)

      Usuń
  4. Genialnie wygladasz! bardzo pasuje ci taki makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie podoba ! ja jestem miłośniczką wielkich pup ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje Ci! te usta i pieprzyk! :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...