expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 10 marca 2013

Targowe zdobycze

Dzisiaj się będę chwalić :) 

Mianowicie wczoraj byłam na targach. wszystko pięknie i fajnie, ale zapomniałam wziąć z domu aparatu - zatem zdjęć z samych targów nie ma. Ale jakby kogoś ciekawiło co i jak było na tych targach to zapraszam na filmik Karoliny i filmik Oleśki  :)

Ceny biletów na targi to ok 27zł , ale że ja kupiłam je w przedsprzedaży to zapłaciłam 17zł :)

Z samych targów byłam zadowolona :) W porównaniu do zeszłorocznych było mniej sprzętów do zabiegów SPA itp co mnie bardzo ucieszyło. Gdyż więcej było kolorówki :)

Ludzi tłum gdzie nie gdzie ciężko było się dopchać do stanowisk. Np do O-P-I wpuszczali pojedyńczo, Essie też było mega oblegane. Dzika kolejka do Clareny więc zwątpiłam i nawet nie próbowałam tam stać.

W całym tym tłumie można było spotkać kilka blogerek między innymi Karolinę i Oleśkę:) Dodatkowo spotkałam i zaczepiłam Zmalowaną która brała udział w mistrzostwach makijażu i zajęła 2 miejsce. Gratuluję i bardzo miło było Cię poznać 

Przeróżne promocje jeśli chodzi o lakiery np. Essie za 10 zł albo china Glaze za 5 zł. Niestety Chinki miały pościerane napisy i brzydkie kolory zatem nie wzbudziły mojego zaufania mimo iż były tylko za piątaka. 

Ja się wycwaniłam i zrobiłam listę rzeczy , które chciałabym kupić ale jak to wiadomo z listami bywa połowy danych produktów nie zastałam.

Głównym moim celem były pędzle Maestro bardzo je lubię i na targach naprawdę można je dużo taniej kupić.

A oto co kupiłam :)

Przede wszystkim pędzle :)
Kupiłam 6 pędzli i zapłaciłam za nie 100zł ! :D

 Od dołu pędzel języczkowy do podkładu Seria 220 R: 20 Koszt- 20 zł na stronie 22 zł ( +2zł do portfela)
Pędzel do podkładu ze złotej kolekcji ( krótszy trzonek ) Seria 143 Koszt 30zł na stronie 43zł ( +13 zł do portfela)
Pędzel do cieni Seria 320 R 14 Koszt 15zł , na stronie 27zł ( + 12zł do portfela)
Pędzel do blendowania Seria 497 R: 12 , Koszt 15 zł na stronie 27 zł ( + 12zł do portfela)
Pędzel do cieni syntetyczny- będę używać do brokatów :) Koszt 10zł na stronie 22 zł ( +12zł do portfela)
Pędzel co cieni Seria 310 R: 8 Koszt 10 zł na stronie 27zł ( + 17zł do portfela)

Gdybym kupowała na stronie internetowej zapłaciłabym za te pędzle ok 168 zł a tak zaoszczędziłam 68 zł :)

No i oczywiście mogłam pomacać pędzelki na na żywo :)
Na stoisku Maestro kupiłam również osłonki na pędzle za 15 zł :)


Kosmetykomania też miała swoje stanowisko na targach i kupiłam u nich:

 Mydełko w puszce o zapachu zielonej herbaty :) Za 22 zł zamiast 29,90zł i płatki kolagenowe pod oczy za 6 zł :) dodatkowo dostałam w gratisie mleko do ciała i miniaturowe mydełko :)

 Nawet Make-up trendy miało na targach specjalna ofertę przy zakupie najnowszego nr dodawali książkę gratis :)

11 komentarzy:

  1. mnie akurat pędzelki Maestro nie interesują, wolę kupić Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu dla mnie Hakuro i Maestro to to samo jeśli chdozi o jakośc :)

      Usuń
  2. Szkoda, że mam tak daleko ... ;)
    Ciekawe zdobycze i naprawdę bardzo opłacalne ;)
    Ja bym zapewne dokupiła jeszcze Essie ;p
    Pozdrawiam ;)
    anullac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłam zadnego lakieru gdyz lakiery nie wzbudzają u mnie podneicenia :)

      Usuń
  3. Tak sądziłam, że łatwo nie będzie się dostać do OPI i Essie... Chyba nawet lepiej, że na te targi tym razem sie nie wybrałam. Ile pędzelków!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do Opi naprawdę długa kolejka była :)

      Usuń
  4. No i wszystko co fajne upolowałaś :D Pędzle i gazeciory (no i książkę!) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze szkoda, że o targach dowiedziałam się tak późno ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię pędzelki Maestro, kiedyś strasznie chciałam tę kulkę, ale ostatecznie kupiłam H54 z Hakuro. Za to z Maestro mam do oczu 320, 360 i 497 i naprawdę lubię te pędzle :)

    Szkoda, że nie wiedziałam, że mają Brush Guards, to pewnie bym kupiła, jak byłam na Expo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję że w tym roku nie mogłam się wybrać

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...