expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 5 marca 2013

Ulubieńcy Lutego


Dziś przybywam wo Was z dobrze znanym postem.
Mamy już Marzec- coraz bliżej do wiosny co mnie bardzo cieszy :) 
A co za tym idzie pora na Lutowych ulubieńców. Dużo tego nie jest gdyż staram się racjonalnie zużywać swoje zapasy :)

PIELĘGNACJA


1. Mus do ciała Perfecta - Uwielbiam .. Dzięki tej firmie wkręciłam się na maksa w macanie swojego ciała z użyciem tego produktu. :) Fajnie nawilża i przyjemnie pachnie. Jak na razie Perfecta to najlepsze musy i masła do ciała :)
2. Original Source- znane i lubiane także przez mnie żele pod prysznic. Dobrze się pienią i przede wszystkim te zapachy...mmm ten wyżej to czekolada z pomarańczą potocznie nazywaną przeze mnie delicją :) Dobra alternatywa dla osób na diecie :)
3.Termoochrona  Marion - Ładnie pachnie i dobrze się układa przy niej włosy. Dodatkowo jeśli to prawda co pisze producent to ten produkt chroni moje włosy przy wysokiej temperaturze tj. suszarka i prostownica.
4. Lumene Keep It Cool- krem nawilżający i redukujący zaczerwienienia. Dobrze się wchłania i zapach również mi odpowiada. Używam go przy cerze tłustej na noc. Mimo iż tłusta skóra się świeci to tak naprawdę potrzebuję dobrego nawilżenia i ten krem dobrze się spisuje :)


 KOLORÓWKA




1. Vipera cienie sypkie- Zdecydowanie to one rządziły w lutym na moich powiekach, zagrzebane gdzieś w otchłani kufra zostały przeze mnie zapomniane. Więc znów wróciły do łask i znów mnie nie zawiodły- niezła pigmentacja i trwałość.
2. Róż Astor- Piękny jasny różowy kolor. Delikatnie ożywia cerę. Myślę , że ten kolor pasowałby każdemu typowi urody :)
3.Sleek Rozświetlacz do twarzy i ciała. - Ostatnio lubuję się w rozświetlaczach. Ten jest o wykończeniu złotawym, więc mi jak najbardziej pasuję a latem będzie idealny :)
4. Lumene baza rozświetlająca- idealna na kaca :) super ożywia buzię nie zostawiając na twarzy chamskiego błysku :) Cera staję się promienna i przy okazji dobrze trzyma podkład :)
5. Revlon Color Stay- niezmiennie od 3 miesięcy mój idealny podkład. No dobrze ma maleńkie wady ale kto by się nimi przejmował. :P Lubię za krycie i mat.
6. Pomadka Celia nr 602- typowy nudziak na dzień. Nie wysusza ust i daje delikatne krycie więc mój must have do torebki :)

To by było na tyle jeśli chodzi o ulubieńców. Chcecie czegoś konkretną recenzję? Piszcie w komentarzach- chętnie przybliżę Wam któryś z wyżej wymienionych produktów :) 

Pozdrawiam Mika

5 komentarzy:

  1. U mnie ta baza Lumene sprawdza się jedynie jako rozświetlacz nałożony na podkład.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa termochrony Marion :).

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam tą termoochronę z marion i byłam bardzo zadowolona. Miałam wrażenie że włosy po jej użyciu były jakieś takie lśniące :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...