expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 7 marca 2013

Wiosna!

Hej! 

Dziś szybka notka . :)

Ja już czuję wiosnę, słoneczko lekko już grzeję buźkę a i wiaterek zaczyna być cieplejszy :)

Więc bez zbędnych wstępów, mam dla Was makijaż inspirowany właśnie tą porą roku :)



PS: Po tym makijażu pozbyłam się tych rzęs gdyz już mi sie bardzo mocno wysłuzyły co widać na zdjęciach :P 

PS2: KOGO SPOTKAM NA TARGACH W WARSZAWIE W TĄ SOBOTĘ?


UŻYTE KOSMETYKI : 

TWARZ
Podkład Revlon CS nr 180 
Puder sypki Vipera nr 11 
Korektor Inglot LW1
Róż Inglot nr 50

OCZY: 
Sleek Respect
Kobo nr 213 green pistachio
Miyo nr 33 aqua
eyeliner w żelu Inglot nr 77
niebieski eyeliner wibo
Tusz do rzęs Golden Rose

USTA
 pomadka Rimmel by Kate nr 102

7 komentarzy:

  1. Ale fajny! Te kropki niebieskie mnie urzekły ;)

    Mnie nie... Może na następnych będę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo fajnie - ciepło, wiosennie :)))) zresztą masz ładne oczy, zawsze mi sie takie marzyły ciemne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam wolałabym mieć zielone :)

      Usuń
  3. tek kropeczki fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż, taki wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  5. czuję tą wiosnę wiesz? mnie niestety nie będzie...

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...