expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 25 marca 2013

Zapachy.

Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić , ze tak sporadycznie tutaj bywam.
Praca, dom i przygotowania do Świąt tak pochłaniają mój czas , że doba po prostu staje się dla mnie za krótka. 
Mam przygotowanych kilka notek , tylko pytanie jak się ustawia w bloggerze automatyczne publikowanie postów?

Dobrze, więc tyle w ramach wstępu... Dziś przybywam z perfumami , które bardzo lubię :)

Perfumy czy też inne pachnidła dzielę na te "na wielkie wyjścia" i te "do torebki" zwane potocznie przeze mnie śmierdziuchami. :)

Zacznę od pachnideł "do torebki" :)

Są to psikadła , które zawsze nosze przy sobie i szczerze mówiąc szkoda mi na nie więcej niż 50 zł. Wiadomo jak to w pracy, szkole itp potrzebujemy odświeżenia ..chociażby po przerwie na "dymek". :) 

Zazwyczaj na takie przeznaczenie wybieram dezodoanty w spray'u :) 

Adidas- fruity rythm cena ok 20zł

Bardzo lubię zapachy kwiatowo-owocowe a Adidasowi wierna jestem od dawna :) zwłaszcza ten różowy bardzo przypadł mi do gustu. słodki typowo wiosenny zapach i trwałość jak na taki spray nawet niezła :) 




Beyonce Pulse- cena ok 35zł

Nie przepadam za perfumami sygnowanymi gwiazdami , ale ten zapach mnie zaintrygował. Ciężki do opisania i sam w sobie jest dość mocny z wyczuwalnym cytrusowym aromatem. Nie mniej jednak ten zapach nie jest typowo owocowy, jest on raczej korzenny. Dość długo utrzymuje się na skórze.


Markowe perfumy noszę tylko na większe wyjścia tj. jakaś impreza, randka czy też spotkanie firmowe. 

Lanvin Oxygene - co jakiś czas dostępne w superpharm za ok 80zł

Zapach do którego prędzej czy później wracam :)  Nuty kwiatowo- piżmowe, orzeźwiający, energetyzujący. Idealnie sprawdza się na letnie wieczory :) Lekkie i trwałe perfumy.



Giorgio Armani Acqua di Gioia cena od 219zł do 399zł ( w zależności od pojemności)

Lubię niekonwencjonalne połączenia w każdej dziedzinie życia. Więc jeśli chodzi o perfumy musi być tak samo. W tym flakoniku mamy do czynienia z miętą i cytryną z odrobiną jaśminu wodnego,cedru i różowego pieprzu. Jest to zdecydowanie świeży i zmysłowy zapach. No i jest koloru zielonego więc absolutnie musiał podbić moje serce :)



Tommy Hilfiger - Pear Blossom- cena 155 zł/ 30 ml

Tommy kojarzy mi się nie zmiennie ze sportową elegancją i takie też są te perfumy. Idealne na niezobowiązujące wyjścia. Raczej na nie nie poderwiemy jakiegoś przystojniaka no chyba , że jest to surfer z wybrzeża :)  Łączy w sobie słodkie nuty zapachowe takie jak gruszka i bita śmietana z nutami korzennymi np cynamon. Zdecydowanie słodki zapach ale nie mdły.
 


A Wy jakie lubicie perfumy i po jakie najczęściej sięgacie? Czy też dzielicie je na kategorie ? Może dzięki Wam odkryje nowe piękne zapachy :)

Pozdrawiam Mika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...