expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 22 marca 2013

Zmieniam się na Wiosnę...

Oh... Jak ja już marzę o słoneczku i cieplejszych dniach... No tak chociaż co by kurtkę zimową zastąpić skórką czy też innym lekkim czymś :)

Wiosny jak na razie nie ma- to widać :/ Nie mniej jednak ja powoli się do niej zaczynam przygotowywać. :) 

Na początek zmieniłam kolor włosów :) Nadal w pochodnych czerwieni , ale tym razem jest to mocna wiśnia :) 

No cóż znudziły mi się rude pióra :) Moje włosy wyglądają teraz tak :)



Staruszek- aparat zjadł troszkę kolory   w rzeczywistości kolor jest bardziej intensywny :) 
Nie mniej jednak przez lata farbowania się na rudo wypracowałam sobie kolory z jakimi mogę współgrać jeśli chodzi o makijaże :) utaj się troszkę waham i jak na razie stawiam na delikatne brązy i pochodne...Nie wiem jakie kolory by do końca dobrze grały? Może Wy macie jakiś pomysł ??? Zielenie, granaty? Fiolety? 

No muszę mieć jakieś kolory na oczach bo w nudziakowych makijażach czuję się źle- to  nie moja bajka. Oj w ogóle muszę się otaczać w kolorach :) No cóż kolorowy łeb makijaż i ciuchy... Papuga? No cóż , ale wystarczy , że życie takie szare jest :P


PS: Odprawmy jakieś pogańskie rytuały co by wiosnę przywołać...bo topienie Marzanny nie pomogło :) 

Pamietajcie tylko nei tykać żóltego :P

13 komentarzy:

  1. Ładnie! ja się ciachnęłam hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poka poka! A miałaś zapuszczać co by ombree robić :)

      Usuń
  2. śliczny ten kolor, lubię takie, sama miałam podobny odcień :) co do obrazka, to jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny masz kolorek włosków teraz :) makijaż ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas mróz trzyma :( piękny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio poszłam w ciemniejsze odcienie czerwieni ;) Mój ulubiony makijaż przy takim kolorze to mięta z fioletem <3 Uwydatnia czerwień i komponuje się pięknie. Tylko że ja ogólnie lubię bardzo kolorowo, więc i zielenie i żółcie i niebieskie, czasem czerwień czy róż, po prostu wszystkie kolory jakie posiadam ;) Trzeba kombinować i zobaczyć co dobrze wygląda. Jakiś czas temu zrobiłam sobie pianką brąz do paru myć i z makijażem było nieziemsko łatwiej, ale podoba mi się, że czerwień stawia takie wyzwania ;)
    A co do śniegu, to uwierz mi, gdybym miała pewność, że to pomoże to już bym klęczała i wcinała - ale tylko ten biały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też uwielbiam kolor w każdej postaci , coś pokombinuję i myslę , że bedzie odbrze :)

      Usuń
  6. Taki kolor włosów jest fajniejszy, bardziej naturalny. Zmiana na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam wolałam sie z moim kolorowym skunksem :)

      Usuń
  7. mnie właśnie takie delikatny makijaż pasuje, nie lubie jakis żywych kolorów, nie ta twarz, nie ten kolor oczu ;D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...