expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Delia Dermo System - Jedwabiste serum z colostrum

Hej,

Jestem w trakcie intensywnego weekendu, dużo pracy, mało snu i do tego wszystkiego stres coraz bardziej się nasila.
Mam nadzieję, że podczas majówki troszkę odpocznę i nadrobię zaległości blogowe. Wiem , że ostatnio tu rzadziej bywam, mam nadzieję , że to minie :) 
A Wy jakie macie plany na weekend? 

 Dziś recenzja pewnego balsamu do ciała :) 

Mowa o: 

Delia Cosmetics - Dermo system- JEDWAB DO CIAŁA for Angel

 

Cena/ pojemność: ok 15zł/ 200ml

Opakowanie: Stojąca butla z nadrukiem Pani która ma odkrywać rolę Anioła. Mojemu bratu jako płci męskiej opakowanie się spodobało zwłaszcza nadruk gdyż Pani jest naga :) Co do samego nadruku, mogłabym się przyczepić gdyż jest po prostu słabo wykonany- widać piksele.  

Skład: 

 

 

Konsystencja: Zwarta, typowo balsamowa. 

 

Zapach: Trochę chemiczny ale przyjemny zapach ciężki do opisania.  

Zastosowanie: Głównym składnikiem tego serum jest colostrum , które ma za zadanie odbudować naszą skórę. Dodatkowo zawarty w tym produkcie jedwab ma wygładzić nasze ciało. 

Moje wrażenia: Serum dobrze się wchłania nie pozostawiając na skórze tłustego filmu. Odbudowy  nie zauważyłam ,ale być może dlatego , że moje ciało np. nogi nie potrzebują jakiejś intensywnej pielęgnacji i są mało wymagające jeśli chodzi o tego typu kosmetyki. Za to moja skóra bardzo polubiła efekt gładkiej skóry jaki zostawia ten kosmetyk. :) Nie uczulił mnie i jest dość wydajny. Podsumowując balsam oceniam jako dobry.

PRZYPOMINAM O MOIM MAŁYM ROZDANIU :

7 komentarzy:

  1. Mnie odstraszył odrobinę jego skład i wyobrażenie jakbym posmarowała się jedwabiem do włosów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie odpowiada ten efekt gładkiej skóry :) ale jednocześnie nie jest lepki :)

      Usuń
  2. Eee nie wiem gdzie i czy dodał mi się poprzedni komentarz ;/ brawo Olu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kometarze są autoryzowane przeze mnie więc na poczatku ich nei iwdać :)

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...