expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 6 kwietnia 2013

Lifestyle

Hej!

Skoro w nazwie bloga pojawia się lifestyle - to niech ten wpis taki będzie.
Wczoraj troszkę przybalowałam więc dziś odpoczywam i nic ambitnego robić nie zamierzam :)

A Wy jakie plany na weekend?


  1. Szukam podkładu mineralnego na lato- chcę czegoś lżejszego w upalne dni. Tak tak mimo wszystko wierzę , że będzie ciepło :) 
  2. Szybkie i dobre żarcie- Sałatka z karkówką ! 
  3. Moja ulubiona czerwona herbata o smaku grejfruta :) 
  4. Naturalny peeling z owsianki! Kładziemy sobie taką papkę na twarz , masujemy i ... czujemy się odświeżone i wygładzone :) 


7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przepis banalny :) Moze kiedyś podam :)

      Usuń
  2. Lubię takie peelingi ja robię mój z otrębów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sałatka mniam :)
    zapraszam do mnie :) NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. powiedź lepiej gdzie tak balowałaś haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz miałam spotkanie szkolne- fajnei bylo się spotkać z ludżmi z którymi się chodziło do skzoły :)

      Usuń
  5. już wiem ,kto mi wykupił sample korektora:) Mam annabelle i tak mi sie podoba, że zamawiam pełnowymiarowe.
    aga

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...