expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 2 kwietnia 2013

Make-up - coś ,gdzieś...pierdoły z życia codziennego

Hej, hej 
Pierwszy dzień po Świętach zaliczam do mniej udanych. 
W nocy spać nie mogłam- bo przecież po co? ! Co z tego , że o 6 rano pobudka i trzeba do pracy iść... Mój organizm stwierdził , że i tak się wyśpię zasypiając o 2.30...przecież to jeszcze tyle godzin snu... skoro w końcu udało mi się zasnąć - moja podświadomość raczyła mnie jakimiś psychodelicznymi snami o których myślę cały dzień... WTF? Co normalnego jest w jeżdżeniu windą w kółko ? Jakaś ukryta symbolika? O.o

Dobrze skoro już noc jakoś udało mi się przetrwać - trzeba wstać i ruszyć tyłek do pracy. Idealny termin na Inwentaryzację? Zaraz po Świętach bo każdy taaaakii wypoczęty :P

Więc inwentaryzacja jako tako- w międzyczasie przydałoby się odwiedzić toaletę- Nie ma szans każda łazienka zajęta a wejść po kimś to jak znaleźć się w strefie gazy....To jeszcze rozumiem - ludzka rzecz w końcu jajko symbolem Świąt a wiadomo do lekkostrawanych nie należy :) Tak więc zrezygnowałam...

Po całym dniu wracam do domu w nadziei , że uda mi się troszkę zrelaksować...Nic bardziej mylnego bóle brzucha dają znać o co miesięcznej niedyspozycji. Jak to jest , że ja pierwszego dnia tak mocno umieram , że standardowo przynajmniej raz zwrócę? 

O! I tu nasuwa się pytanie? Naturalne metody na mniej bolesne miesiączki? Znacie coś?

Dobra kończę ten cały list zażaleń- A Wam jak minął dzień w pracy, szkole? 
 

Na moją dzisiejszą aurę tzw. " Nic mi się nie chce"! Taki oto makijaż



 
Brązowy cień na ruchomą powiekę, roztarty beżowym cieniem. Dolna powieka w kolorach granatu i turkusu. Proste- machamy całe 3 razy pędzlem :P

UŻYTE KOSMETYKI: 

TWARZ: 
Podkład Revlon CS nr 180
Korektor Inglot LW1
Puder Vipera nr11
Bronzer Inglot nr 80
 Róż Catrice

OCZY: 
Brązowy cień Inglot nr 378
Granatowy ciień Inglot nr 424
Turkusowy cień Inglot 117
Tusz Golden Rose
Biała kredka Essence

USTA: 
Szminka Golden Rose nr 109
 
PS: Jeśli kogoś uraziły treści zamieszczone wyżej proszę zostawić komentarz ze swoją opinią - może wezmę go pod uwagę i spróbujemy przeanalizować problem :)

Pozdrawiam Mika

9 komentarzy:

  1. ładny makijaż, a na bóle miesiączkowe niestety nic nie polecę, bo ja na szczęście nie mam takich kłopotów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny makijaż :)
    ie martw się, ja też pierwszego dnia umieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny :)
    ja też czasami mam takie dziwne sny i też z windą, że jedzie i jedzie albo się zacina.... i to na tej długiej ścianie.... masakra... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz w makijażu z akcentem na dolną powiekę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie podczas okresu brzuch nie boli. Tylko dół pleców i biodro. Nie wiem co gorsze :P

    Podobno bóle brzucha zmniejszają się po urodzeniu dziecka ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biodro? to dziwna sprawa to że plecy to normalne bo ból promieniuje na kregoslup ale biodro? Pierwszy raz slsyzę :)

      Usuń
  6. Znam ten ból pierwszego dnia. Nic innego jak tylko położyć się spać, a wtedy ból mija,a i wszystko odpoczywa :D . Makijaż świetny.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bidulko, nikt Cię nie zrozumie lepiej ode mnie w kwestii comiesięcznej niedyspozycji... krótko mówiąc jak nie zażyję ibupromu i nie wypiję mięty/rumianku o odpowiedniej porze to źle się to dla mnie kończy, ból się nasila i staje się nie do wytrzymania, dochodzą również inne wymienione powyżej przez Ciebie objawy ;D
    A żeby sobie nieco ulżyć to ja staram się w ten tragiczny dzień nie pić żadnych napojów alkoholowych ani kawy, nie jeść nic słodkiego i ostrego, nie przegrzewać się zbytnio, nie dźwigać, unikać wysiłku fizycznego, a najlepiej przeleżeć cały dzień pod kocem, choć nie zawsze jest to możliwe niestety. W ogóle ja uważam, że kobiety powinny mieć prawo do 1 dnia wolnego co miesiąc - pierwszego dnia miesiączki! Wiem, że jest bardzo wiele kobiet, u których ten dzień jest po prostu wyjęty z życia, nie są w stanie w ogóle w jakikolwiek sposób funkcjonować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak najlepiej tego nie orbić i tamtego - leżeć i wegetować :)

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...