expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 11 kwietnia 2013

Makijaż z H&M

Dzień Dobry! 
Na początku chciałabym Was przeprosić , że ostatnio tak rzadko tu bywam, ale doba jest dla mnie za krótka niestety.  A do tego wszystkiego chyba znów coś atakuje moje zatoki- więc nie jest fajnie.

Dobrze, ale do rzeczy.
Jakiś czas temu kupiłam w H&M paletkę cieni za zawrotną kwotę 10 zł ! :) 

Sama kasetka prezentuję się tak 






Niżej swatche

Pierwsze dwa cienie to perła z brokatem, kolejne dwa to maty z drobiną. Przy czym ostatni cień jest ze złotym brokatem, a pozostałe ze srebrnym. Kolorystyka mi odpowiada, tą kasetką można wyczarować dzienny i wieczorowy make-up więc jest uniwersalna. Co do jakości...hmmm jestem osobą raczej wybredną - więc tutaj nie do końca jestem zachwycona. Pigmentacja nawet ok, ale trwałość cieni pozostawia wiele do życzenia. Nie mniej jednak za taką cenę...Nie będę narzekać :)

Na koniec makijaż z wykorzystaniem tych cieni. 




Moje rzęsy są na etapie: Rośniemy każda w inną stronę

Pozdrawiam Mika

10 komentarzy:

  1. Tyle razy przechodziłam obok tej paletki, ale właśnie bałam się, że trwałość będzie kiepska... Makijaż wyszedł Ci świetnie, a turkusowa kreska na dolnej powiece dodaje dużo uroku :) pozdrawiam i zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż :) A ja mam z tej samej serii cienie, ale brązowe i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś mnie nie przekonuje, za dużo tego brokatu ;p
    ale makijaż ładny Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje kolorki, ale te cienie ehmm nie, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się podreślenie dolnej powieki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, taki subtelny, pięknie połączone kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...