expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 25 kwietnia 2013

Urodzinowe Rozdanie

Hej Wszystkim! 

Dwadzieścia....parę lat temu przyszło na świat takie dziecko jak ja :)
Niestety dziś jestem starsza o kolejny rok. Oczywiście dostałam mnóstwo prezentów... Np. więcej zmarszczek , więcej cellulitu ....Tylko cycków jakoś nikt mi nie chce dać :P

Oh, są  też  i dobre strony...Jestem bogatsza w doświadczenia , życie mnie kształtuję i robię się dojrzalsza , zaradniejsza i...ani trochę mniej szalona :D

Z racji tego , że urodziny kojarzą się z prezentami to i ja mam dla Was niespodziankę....

Małe rozdanie...Bo kto powiedział , że w swoje urodziny to Ja nie  mogę komuś czegoś podarować :) 

 ROZDANIE TRWA OD DZIŚ TJ. 25.04.2013 DO 05.05.2013



Do zgarnięcia:
  • Soap& Scottish - Mydło w puszce o zapachu zielonej herbaty 
  • Joanna- peeling do ciała- czarna porzeczka i kiwi. 


ZASADY 

1. Zgłaszamy się do rozdania TYLKO pod tym postem.
2. Musisz być publicznym obserwatorem bloga. 
3. Musisz mnie polubić na facebooku, zgłaszając się w komentarzu poniżej podajesz imię i pierwszą literę nazwiska.

Wysyłam tylko na terenie PL

 Zabawa nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 201, poz. 1540).

Pozdrawiam Mika

14 komentarzy:

  1. Sto lat po raz drugi ;)
    zgłaszam się, może szczęście będzie mi sprzyjać ;)
    obserwuję: weak-point
    lubię: Sylwia S.

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszego :)
    obserwuję jako .biemi
    lubię Emi K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń, dużo kolorów, ciepła i słodyczy :*

    Zgłaszam się, a co tam :)
    Obserwuję jako: dziewczyna mojego chłopaka
    Na facebooku lubię jako: w mojej kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! ;)
    zapisuję się
    obserwuję jako Assiczka
    na fb lubię jako Joanna J.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat, sto lat!

    obserwuję jako Rudaaa12
    lubię jako Kornelia W :)
    kornelia.wlosiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat Mika :)
    zgłaszam się do rozdania i zapraszam na moje :)
    obserwuję jako: Joanna K
    na fb lubię jako: Joanna Justyna K
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!

    Obserwuję jako KasiaPL
    Lubię na FB jako kasiatheweak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako madzia
    FB- Magdalena Jezierska
    madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako Eowina818
    A Fb Emilia O.
    eostapinska@gmail.com
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. sto lat :-)
    Obserwuję jako: muminek526
    Na fb: Mariola M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione, ale szczere, wszystkiego co najlepsze :) Obserwuję jako Rev, na fb Natalia C.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też po czasie, ale chyba nie szkodzi, sto latek :*

    Obserwuję jako: Nimva
    Na FB: Alicja S.
    Mail: nimva@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewelina J
    obserwuję jako Ewelina Jezierska
    fb- Ewelina Judyta
    email - kita1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    Lubię na fb jako Monika Bochman
    Mail: akasha162@onet.eu

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...