expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 7 kwietnia 2013

Żelki pod oczy- czyli płatki kolagenowe...

Witam,

Dziś recenzja płatków kolagenowych pod oczy. Jak wiadomo kolagen jest zbawienny dla naszej cery, gdyż jego brak powoduje zmarszczki itp.
Więc warto go sobie w jakiś sposób uzupełniać :) 

Z czym mamy do czynienia: 

Płatki Kolagenowe - Beauty Face cena ok 10 zł

Jest kilka rodzai tego produktu. Ja wybrałam  płatki wygładzające przeciw cieniom i opuchliźnie.

Co pisze producent : 

Beauty Face płatki kolagenowe pod oczy to profesjonalny zabieg kosmetyczny stworzony na bazie naturalnego kolagenu morskiego. Dzięki innowacyjnej technologii nano cząsteczek i strukturze hydrożelowego płata, zanurzonego w pełnym aktywnych składników serum, zabieg zapewnia intensywne wchlanianie w głebokie warstwy skóry i efekty znacznie silniejsze niż tradycyjnych maseczek. Skutecznie naprawia cienką i delikatną skórę wokół oczu, zapewniając optymalne nawilżenie jednocześnie chroniąc przed starzeniem. Używanie płatków pod oczy gwarantuje kompleksową pielęgnację, odmłodzenie i zapewnia efekt taki jak zabiegi w najlepszych salonach kosmetycznych. 


Płatki przypominają mi żelki. :)

Przed
 Jak stosować
Nałożyć płatki pod oczy i zostawić je tak na 30 minut.

W trakcie


Po
 Moje odczucia: 
 Płatki fajnie chłodzą i nawilżają skórę pod oczami. Jest to przyjemne uczucie. Po zastosowaniu nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego efektu, poza delikatnym ściągnięciem i nawilżeniem. Myślę , że może gdybym stosowała regularnie te płatki to efekt byłby zauważalny. Nie mniej jednak producent przegiął pisząc iż jest to porównywalny zabieg do profesjonalnego. Tak,  odpręża przez te 30 minut i nawilża. Nie zauważyłam by cienie i opuchlizna się zmniejszyła. 
Jeszcze jedno, dla mnie aplikacja trochę kłopotliwa, gdyż płatki są śliskie i migrują z spod oku podczas mrugania itp. 
Reasumując - płatki te to alternatywa na odświeżenie spojrzenia po ciężkiej nocy :) Nic więcej :)

Pozdrawiam Mika

8 komentarzy:

  1. obstawiam, że równie dobrze sprawdziły by się łyżeczki i mocno nawilzający krem

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe ;) muszę kiedyś wypróbować cos podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy takich płatków nie stosowałam, ale mi pomagało przeważnie położenie łyżki schłodzonej na oko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja testowałam takie płatki z Marion :)fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię takie płatki, dla samego relaksu

    OdpowiedzUsuń
  6. Na odświeżenie spojrzenia po ciężkiej nocy zawsze niezawodne były plasterki ogórka świeżego, ewentualnie babciny sposób - torebki zaparzonej herbaty wstawione na trochę do lodówki/zamrażalki :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...