expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 26 maja 2013

Nivea Visage Pure Effects All In One


Hej! 
 Po sporej nieobecności przybywam do Was z recenzja kosmetyku jakim jest : 

Nivea Visage Pure Effect All In One - żel - peeling-maska

( Dłuższej nazwy nie było? )

Jest to produkt do codziennej pielęgnacji i ma nam pomóc w oczyszczaniu twarzy.


Cena: ok 20zł 
Pojemność: 150ml
Opakowanie: Klasyczna stojąca tuba. Szata graficzna typowa dla tej marki tj. niebiesko-białe akcenty. 
Konsystencja: Dosyć gęsta z granulkami peelingującymi 
Zapach: Hmmm taki trochę mentholowy...?


 Zadanie: Ten kosmetyk ma za zadanie głęboko oczyszczać i niwelować niedoskonałości. Można go używać w trzech wariantach- żel-peeling-maska


Moje wrażenia : 
 Nie wiem sama od czego zacząć.... Produkt jak każdy jeden tego typu. Nie uczulił mnie i nie podrażnił, ale lubił wysuszać. Jako żel był w miarę ok tzn zmywał całodniowy tłusty film z twarzy , ale nie poczułam jakiegoś super oczyszczenia. Peeling? Jak dla mnie za małe granulki , które nie zdały rezultatu. Po zastosowaniu tego produktu jako maski jedyne co zauważyłam to delikatne ściągniecie skóry , które w moim przypadku uważam za plus aczkolwiek nie był to niesamowity efekt. 

Zaznaczam , że mam tłustą cerę , a taka skóra jest gruba więc potrzebuje mocnego "ździeraka". Tego typu produkty są po prostu dla mnie za słabe.  

Takim oto sposobem kolejny raz się utwierdziłam w przekonaniu , że "jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego". 
Może u dziewczyn z inna cerą ten produkt by się sprawdził. Ja go już nie kupię. Za taką cenę mam 2 tańsze produkty - a taki sam efekt :) 

Ocena: 2/5

Pozdrawiam Mika

3 komentarze:

  1. mam cerę mieszaną i nie byłam z niego zadowolona, jako peeling dla mnie najlepszy jest z Soraya morelowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, moze kiedys... Poki co jestem wierna Garnier;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sprawdził się bardzo dobrze :) Jeśli zależy Ci na mocnym zdzieraniu to polecam Ci peeling Synergen z Rossmana. Tani, a efekty są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...