expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 30 maja 2013

Przesyłka od Hexxany

Witam,
Jest godz. 00.30 i coś spać nie mogę... Więc stwierdziłam , że naskrobię Wam krótka notkę :)

Jakiś czas temu brałam udział w konkursie u Hexxany i...udało mi się wygrać.
Zadaniem konkursowym było podać linka do piosenki, która daje energetycznego kopa :)

Niżej moja propozycja

A co wygrałam ? 

Pewnie już znacie ten produkt...głośno o nim ostatnio...a mianowicie jest to Apocalipse od Rimmel


To nie koniec. Hexxana dała mi coś jeszcze :) 
A oto co znalazłam w przesyłce. 



Cień w kremie L'oreal, cień w musie Rimmel, bronzer mineralny- Bm Beauty 



Maseczki Ziaja- antystresowa i oczyszczająca.  I coś dla moich stóp set od Perfecty peeling i maska.
Mydełko o zapachu czekolady z Mydlarni u Franciszka.

Oczywiście niektóre z kosmetyków od razu zmacałam , bo przecież nie byłabym sobą gdybym tego nie zrobiła :) 
 Pierwsze wrażenia- pozytywne. 
Czas zacząć ich testowanie. 
Stąd pytanie czy chciałybyście poczytać o jakimś konkretnym kosmetyku z tego zestawu? 

Jeszcze raz Bardzo Dziękuję Hex za ten miły prezent :)

Pozdrawiam Mika

1 komentarz:

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...