expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 2 maja 2013

Ulubieńcy Kwietnia

Witam, 
Dzisiaj mam dla Was moich kwietniowych ulubieńców :) 

 


Mało tego , bo wiele się nie zmieniło i pokazuję tylko te rzeczy których jeszcze w ulubieńcach nie było  :) 
 




  • Kredka NYX Jumbo Milk- najlepsza biała kredka ever! 
  • Lakier Inglot nr 139 - Pisałam o nim TU 
  • Lakier Vipera 468 - Pisałam o nim TU
  • Tusz do rzęs Bell- wydłużający zakupiony w Biedrze za ok 10zł - Dobrze rozczesuje i wydłuża moje mizerne rzęsy.
  •  Hean- Baza pod cienie ok 15zł - Meeeegaa wydajna i naprawdę przedłuża trwałość cieni.
  • Korektor Mineralny z Anabelle Minerals - Dobrze kryje i rozświetla sińce pod oczami.
  • Podkład matujący z Anabelle Minerals- Idealny na cieplejsze dni, dobrze kryje i matuje a jednocześnie nie czuć go na twarzy :)
  • Błyszczyk Inglot AMC nr 544- O nim pisałam TU  , często do niego wracam jak nie chcę mi się jakoś konkretnie malować ust a on daję fajny efekt niby nic a coś się dzieje :) 
  • Golden Rose Pomadka nr 128- pomarańczowa :) Lubię bardzo i siebie też lubię w tym kolorze :) 

  • Paletka Sleek Monaco zdecydowanei najczęściej w kwietniu była na moich powiekach. 
  • Essence cień w kolorze srebra idealnie spisywał się na wieczorne wyjścia 
  • Inglot nr 70 Ulubiony turkusowy cień nie do zastąpienia :)
To Moi Ulubieńcy zeszłego miesiąca.  Może któryś produkt Was bardziej zainteresował i chcielibyście o nim czegoś więcej się dowiedzieć ? Piszcie w komentarzach :)

Pozdrawiam Mika

9 komentarzy:

  1. Muszę sobie wreszcie sprawić jakiś podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka Sleeka Monaco ma przecudne kolory :) Bardzo lubię bazę pod cienie Hean ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka Monaco wygląda ciekawie, ma piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. na Jumbo Milka ostrzyłam sobie kiedyś ząbki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka z Golden Rose strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten lakier Inglota.Jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w zabawie makijażowej organizowanej na moim blogu.;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...